Wpisy użytkownika opa30
Łącznie 681 wpisów w archiwum, pokazane od nr 3 349. Kliknij numer wpisu, aby zobaczyć go w kontekście rozmowy.
PS 3316 to chyba zle coś policzyłem bo powinno być 18-nie 19 i wychodzi 10-tka
tzn. przez jakiś czas można,tak mi się wydaje,bo w multi liczby chodzą falami
Witam,nie było mnie ze dwa dni,macie jakieś pomysły na multi,bo ja nie.Może coś jutro pomyślę bo dziś to nie ma chęci,na chybił trafił wylosowało mi 50,77 i tyle
a dzisiaj na chybił 16 i 18,szkoda że nie ma plusa bo byłoby 120 zyla
ja niestety nie jestem ani lekarzem ani architektem,ktoś powie- trzeba było się uczyć,ale czy nauka jest najważniejsza? nawet ci po studiach nie zawsze tryskają inteligencją
dobrze że tak się dzieje,może nas będą traktować wreszcie jak ludzi,a nie jak jakieś bezdomne psy
robiłem kiedyś w zakładzie przetwórstwa drzewnego,ile ja tam robiłem,miesiąc może dwa,a panowie kierownicy którzy mają staż po kilkanaście lat nie wiedzieli jak zapakować jakieś tam nóżki,opa im pokazał-prawie bez zastanowienia, i co...
właśnie,rządzenie państwem opiera się głównie na matematyce-budżet i te rzeczy,najważniejsze-wystarczy umieć dobrze liczyć
nóżki do kompletów,do doniczek czy do ławek,już teraz nie ważne,tylko mnie dziwiło,że miało problemy kilku gości z długoletnim doświadczeniem,a ja im to pokazałem na poczekaniu
tak samo np. w biedronce,kto pilnuje pakowania pieczarek,gniją,bo są szczelnie zamknięte w folię,kto płaci za straty
nie nadają się do spożycia,wiem bo ostatni raz kupiliśmy na wielkanoc i dalej zero zmian
ja obserwuję od jakiegoś czasu 70-tki,popatrzcie-powtarzają się co jakiś czas przynamniej raz w tygodniu 3/4,oby "szły" tak dalej
Wiadomo że zrobili to po to żeby kusiła kwota na wygranie,mnie się wydaje,że łatwiej będzie trafić np. 9 liczb,w razie wejdzie plus to się zwróci
ja tam do KACZORA nic nie mam,w sumie za jego kadencji to zle sie nie powodzi-tylko trzeba choć troszkę chcieć