Wpisy użytkownika marek-m62
Łącznie 677 wpisów w archiwum, pokazane od nr 2 928 951. Kliknij numer wpisu, aby zobaczyć go w kontekście rozmowy.
Tak poważnie-ts to duże stawki i śmieszne wygrane 2,3,itd. stopnia-warto przynajmniej ograniczyć granie.
Ja gram od prawie 40 lat-to nałóg i wielki błąd ale ograniczyłem sobie np. ep,i nie gram w nowych terminach.
Popatrzcie uważnie na tabelę wygranych mm-skąd ci oszuści z ts wzięli te stawki,tam żadnej logiki nie ma tylko czysta chamska pazerność monopolisty.
MM,ep,ss,kaskada-pozostałe pewnie też,to ustawki-liczby na które gramy są wyklęte(pisiaki lubią wyklętych) i nie są "wylosowywane"-ku chwale i sile finansowej ts/g-tech.
Ja nie potrzebuję recept-gram od 40 lat,nie tylko w Polsce i widzę,że coś jest nie tak-pazerność i bezczelność ts/g-tech nie ma żadnych granic.
Niby tak Zosia,ale wygrane niższych stopni powinny wpadać zgodnie z prawdopodobieństwem,a nie wpadają.Wysokość wygranych niższego stopnia jest w ts/g-tech jest pluciem w twarz "wygrywającym".
Chodzi właśnie o ustawę o grach losowych,a wytykaąc komuś głupotę popatrz w lustro-jesteś specjalistą na forum-krytykujesz,atakujesz innych,często poniżej pasa.
Gonzaga-Ty tylko swoją głowę widzisz-w lustrze,resztę głów masz w d.
Taka powtóreczka 4/6 w lotto i + już drugi raz w krótkim czasie,chociaż prawdopodobieństwo takiego zdarzenia to ok. 1/1 000 000.To pewnie próba zachęcenia do gry w + wymyślona przez geniuszy przekrętów z g-tech,może chcą opanować ts tak jak włoskie lotto.
Donieś do prokuratury,jak ziobro na kolegów w lo i na studiach!!!
Ja nie prowokuję-to ta jocia atakuje wszystkich nie pisiaków!
Nie tylko dzisiaj,zresztą-kiedy tylko zaglądam to hate z jej/jego strony.
Brunatni to pis,o nowoczesnej zapomniałem-ich też mam w d.Tęczowi to chyba takim prawakom jak ty gonzaga pasują,u was zawsze homosiów najwięcej.