Wpisy 2 526 318 – 2 526 417
27 grudnia 2015 18:29 → 27 grudnia 2015 19:03, 100 wpisów
3,4,5,13,14,15,25,27,29,30,35,36,39
38,40,41,42,43,44,55,65,68,69,70,77,78
38,40,41,42,43,44,55,65,68,69,70,77,78
To co mi doradzicie e sprawie tej poznanej dziewczyny ? Ładna studiowała tam gdzie ja tylko że pedagogikę, około ma 25 lat, 160 cm, 50 kg, w leginsach była i krótka bluzeczka, ładny brzuszek ma pewnie. Aha włosy średniej długości i fajnie się z nią rozmawiało. Aga i jeszcze co widziałem tatuaże ale małe na ręce i plecach. Na zdrowie panowie i panie.
hahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Kolego słuchaj ja studiuję Administrację, zdałem jednak maturę, prawo jazdy i Technika Agrobiznesu to raczej głupi nie jestem.
pechowy ja też chce mieć dziewczynę.
Lata mam i znam życie,a Ty to najwyżej jak Ci tata pozwoli to erotyk w tv
trza było na kasztana poderwać xdddddddddddd
a tak na serio krzysztof - próbuj, nic nie tracisz, a możesz zyskać
ale uważaj na ku*wy i lachony, co lecą na kasę
pi*de pod okiem i pi*zde pod bokiem xdddddddddddddddd
będziesz mógł ładunek z kartofli odpalić xdddddddddddddddd
jak ładna dziewczyna, to zaproś na kawę/herbatę, kup różę, zagadaj itp.
i w trakcie rozmowy obczaj, z kim masz do czynienia, i czy warto spotkać się drugi raz...
ale nie patrz tylko na urodę - jeśli potrafisz, to spróbuj popatrzeć jej w duszę, jaka ona jest w środku...
ja np. jak mi się dziewczyna spodobała, to zagadałem, i dzięki umiejętnemu zabiegowi, tak poprowadziłem rozmowę, że ona nieświadomie, ale jednak powiedziała mi o swojej przeszłości, że miała 2 chłopaków itd., no i dowiedziałem się kilku szczegółów na pierwszym spotkaniu o niej, dzięki którym dałem sobie z nią spokój
w dzisiejszych czasach 90 procent kobiet leci na kasę, niestety...
No ale ona na skromną się wydaje jednak wiecie a jak to wyłapać ?
tego nie da rady się nauczyć, po prostu musisz dużo rozmawiać i obserwować
billgates007 ja bym sie z toba nie zgodzil
billgates007 99,99 % leci na kasę