Wpisy użytkownika billgates007
Łącznie 2 951 wpisów w archiwum, pokazane od nr 2 383 646. Kliknij numer wpisu, aby zobaczyć go w kontekście rozmowy.
« PoprzednieKolejne 100 »
Hej mam takie pytanko, jest kumulacja 18 mln w LOTTO, jutro losowanie. Gram w LOTTO od 6 miesięcy, za niskie stawki. Trafiłem do teraz 3 razy trójkę i raz czwórkę. Zapewne myślicie, że zapytam czy ktoś mógłby mi podać zwycięskie liczby, ale NIE. Chciałbym żebyście mi powiedzieli o sposobach, w jakie zaznaczacie numerki na blankiecie. Kreślicie figury?, chybił?, osobiste liczby?, czy coś innego. Chciałbym jutro to rozbić, i potrzebuje waszej pomocy . Pozdrawiam
Rejestrował ktoś kupony w Loteriadzie? Bo z tym losowaniem na multimulti.pl co był Fiat 500 i Volvo do wygrania, to pisało w regulaminie, że aby wziąć udział w losowaniu tych aut, to trzeba było wybrać ilość szans na każdy produkt w jednym z dwóch zestawów. 90 % ludzi nie czytało regulaminu ( w tym ja ) i nie braliśmy w ogóle udziału w losowaniu tych aut. Jak myślicie - z Loteriadą też będą takie jaja??? Opłaca się w ogóle rejestrować te kupony, czy nie ma szans?
Czy innymi słowy, trzeba było wybrać wszystkie nagrody z każdego zestawu plus samochód. A jak z tą LOTERIADĄ?? Grał ktoś? Bo mam kupony i nie wiem czy to rejestrować???
A co mi tam, spróbuje, raz się żyje, jutro 18 melonów, jak się nie uda, to stracę kasę, ale przynajmniej warto zawsze próbować. Może akuratnie tym razem się uda. A tak, czy siak będę musiał później pracować w naszym ukochanym kraju. Niedawno zdałem maturę i nigdzie pracy nie mogę znaleźć bez znajomości. Zostaje mi tylko LOTTO. Z LOTERIADĄ też spróbuje - może akuratnie się uda wygrać samochód dla mamy
Mam dziwne przeczucie, że jutro będą liczby w LOTTO od 30 numeru w górę. Taki cyrk jak ostatnio z multi multi gdzie były liczby do pierwszej 40.