Wpisy 1 116 118 – 1 116 217
18 września 2012 00:00 → 18 września 2012 05:58, 100 wpisów
jocia
jocia trafilas cos ostnio powyzej standardu?
Tragiczna godzina nadania zakładów:18.53 sekund 11,pogoda:ciemno,brak słońca,przyjmujacy:kobieta wiek średni,waga poniżej średniej,obsługa w normie:
Ja odnosze wrazenie ze trzeba grac na swoje wlasne obstawione liczby i z cierpliwoscia czekac moze na ten jeden dzien
jocia tak to jest z tymi wygranymi powyzej snandardu strsznie ich malo jak na lekrstwo
ja gram stalym zestawem od poltora roku na kazde losowanie jak wejdzie 10/10 to wkleje w profilu za 250 tys mnie nie porwa
dzisiaj sobie z glowy przed wyjsciem zapisalem 1,2,80 ale skusilo mnie na 7 skreslen inne liczby i jest tego efekt
zdjecie takiej 10z 10 to juz cos
dobrze by bylo jakis porzadny bonusik przy tym zlapac z plusem to juz bym nie wkleil
zakon13 250 k + bonus
albin multimulti mowi wszystkim milosnikom gier TS dobranoc i przy okazji zyczy wysokich wygranych
35, 66, 5, 10, 72, 17, 20, 27, 31 z tych mam jak do tej pory : 35,66,20,31 ale jeszcze nie skończyłam
TS spokojnie policzy i tak zrobi swoje zawsze jakas zamieni zeby pokazac kto rzadzi
ja tam do konca totalizatorowi nie ufam bo tam gdzie pieniadze to zawsze ich malo wiec kto ich wie ...
losowa to moze byla w latach 70-80 jak nie mogli policzyc 10 min przed losowaniem
krecili ale nie takie kiedys nie bylo kumulacji 20 mln co 1.5 miesiaca
no ale kupon kosztowal zlotowke, losowania mialy inny charakter wiec to normalne ze kumulacji nie bylo
kiedys to mogli komus zdrapke dac jako lapowke bo nie bylo podejrzen
kupon kosztowal 1 zl teraz 3 wyplacili 5 baniek a zgarneli ponad 20 to jest jak firma
dali 20 baniek na jutro a w sobote zarobili ponad 16 o to chodzi
nie do soboty tylko w sobote wyplacili 5 a ilosc zawartych byla 7 mln x 3 to ile?
zreszta co za roznica czy od piatku do soboty czy w niedziele wyplacili