Wpisy 32 872 – 32 971
12 listopada 2008 00:55 → 13 listopada 2008 11:59, 100 wpisów
Witam.Kocio prosił,więc odpisuję.Zastanowiła mnie jedna rzecz w książkach z systemami wydanymi kilka latek wstecz przez totalizator,a mianowicie,-po podstawieniu cyfr prawie nigdy nie wchodzi większa wygrana.Jest to ustawione w ten sposób aby nie trafić.Nie sprawdziłem wszystkich starych losowań i wszystkich systemów zawartych w tej publikacji,i nie potrafię tego zrobić na kompie.Wszystko robiłem "na piechotę".Dobry matematyk lub praktyk pewnie by dał rade.Jest kilka wniosków które mi się nasuwają,a gram od kilku lat.Na razie nie będę zamulał.Pozdrawiam.
BRAZIL istnieje system,ale nie na 100%,może na 60-70%,przyglądam się może coś z tego wyjdzie...
Trzeba tylko te liczby troszku przerobić...:
19,21,39,53,54,58,76,80 tzn :
zrobić wszystkie o 1 do dołu oraz o 1 do góry,ta ósemka składa się z 2 czwórek:
39,53,58,80 i 19,21,54,76 nie muszą one dziś paść,ale mogą...jeśli np. przerobić pierwszą czwórkę to wyjdzie :
40,54,59,79 ewentualnie za 79 będzie 1
19,21,39,53,54,58,76,80 tzn :
zrobić wszystkie o 1 do dołu oraz o 1 do góry,ta ósemka składa się z 2 czwórek:
39,53,58,80 i 19,21,54,76 nie muszą one dziś paść,ale mogą...jeśli np. przerobić pierwszą czwórkę to wyjdzie :
40,54,59,79 ewentualnie za 79 będzie 1
rok temu chyba pan ryszard rembiszewski prezenter lotto byl w wieliczce kolo niepolomic
Akwizytor Mądrości ogłosił swą wygraną!!!
CHWAŁA ZWYCIĘZCY !!! :-)))
Niech Moc będzie z Toba o WSPANIAŁY!
(psychiatria w Twym przypadku jest bezsilna)
CHWAŁA ZWYCIĘZCY !!! :-)))
Niech Moc będzie z Toba o WSPANIAŁY!
(psychiatria w Twym przypadku jest bezsilna)
Dla uatrakcyjnienia losowań mogliby czasem prowadzić je w plenerze...wśród ludzi,szczególnie podczas dużych kumulacji...
...Losowanie komentowała by Doda,a potem wszyscy by zatańczyli i zaśpiewali...