Wpisy 3 551 774 – 3 551 873
25 kwietnia 2019 02:30 → 25 kwietnia 2019 09:09, 100 wpisów
arczibalik73 dostałem bloka bo sie wkużyłem w sylwerstara jak gościu kierowca zabił kota uderzył go on poleciał 3-4 metry i zero reakcji.
arczibalik73 powoli do przodu i pamiętaj ja widziałem coś tak trafiałeś zawsze coś
3 551 774. slawek10 2019-04-25 (02:30)
Na systemie podobno łatwiej trafić
no tak niby jest łatwiej, trafic na systemie, ale ja niegram systemem niestety to nie moje progi finansowe sa , dlamnie to za drogo jest, i uwazam ze jesli mam trafic w min to trafie normalnie nie systemem nie porywam sie z motykom na ksiezyc, jesli kogos stac grac systemem w mini to prosze bardzo niech gra, mnie na system taki niestac jak narazie, jesli chodzi zas o multika to tak jak gram w rta gre od kilkunastu lat to czesto mam zwroty , ale lepsze by były troszke wieksze te wygrane jak zwroty,jesli chodzi o mnini lotka to tez jest ptrawda ze ciezko jest nawet ta 3czy 4 /5 ustrzelic, niektorzy to trafiaja, co prawda ale tak mowia ludzie w kolekturze ze trudno jest ustrzelic 3/5 w mini czy 3/6 w lotto, no ja miałem taki okres od pazdziernika tamtego roku az do stycznia tego roku ze coo jakis czas mi tam wpadały te 3/5 i niepowiem pare złotych wygrałem , i miałem na dalsza gre, od lutego niestety niemoge ustrzelic tej 3/5, choc moj kolega sebastian chyba z 2 razy ustrzelil ta 3/5 , zato teraz od polowy kwietnia zaczolem trafiac co prawda ale w multika jaies tam drobne wygrane ale zawsze to juz cos jest, małe ale sa, i oby tak dalej,pomalutku i do celu, dlatego tez chwilowo zaprzestałem gry w mini lotka, i gram narazie tylko w multika gram tu gdzie wpada jakas kasazas mini gdy wysyłam od czasu do czasu to tylko wpadaja te 2/5 to jest na porzadku dziennym
Na systemie podobno łatwiej trafić