Wpisy 272 534 – 272 633
17 kwietnia 2011 14:15 → 17 kwietnia 2011 15:30, 100 wpisów
do wieczora
idę nad morze się odreagować,zimnica to umysł będzie pracować nad nr.....

idę nad morze się odreagować,zimnica to umysł będzie pracować nad nr.....

To trochę skubneliście toto mafie,u mnie dobrze BB-tafione 90zł,pareczka-67,kolor do poprawki
lestek,plusik,artur-co prawda jestem nowicjuszem ale proszę uwzględnijcie te liczby-1,3,7,10,11,14-o14 było 3/6
zortha,zimnica jak chol.....idę na ciełe 

Artur już wyjechałeś z Ustronia?
ja rysiu już w szczecinie
idę na piwko godzinka i w domu nie było korków dzisjaj
200zł ,sie zwróciło szkoda że trzydziestki nie poszły 
idę na piwko godzinka i w domu nie było korków dzisjaj
200zł ,sie zwróciło szkoda że trzydziestki nie poszły 
hosia,a szkoda
lub
lub
Artur,nr...na 6 możesz też mi wpisać

plusikx10 napisz do lastka niech ci powysyła co mu wysłałem ja już nie daję rady z e-majlami mósiał bym siedzieć tylko i pisać uwierz

8,10,12,18,22,48 zrobię powtórke z 14:3/6

to narazie spotkamy sie wieczorkiem, teraz ide puscic powyższą 10-tke i do kina na Rytuał. pozdr.dla wszystkich 

do wieczorka

Witaj Artur mam doCiebie pytanko w Szczecinie bywam bardzo często szukam knajpy gdzie można dobrz zjeść i zapalić papieroska bo to teraz kodzborowo z tym zakazem a, co do cyferek to fajnie Tobie idzie jestem pod opieką lestka to może coś pomoże za Twoim pozwoleniem bo Ty teraz spokoju nie zaznasz-pozdrawiam
Dopisano wygrane multi multi
Gratki wygranym. A pozostałym tak jak i dla mnie pozostaje nadzieja na lepsze wieczorne losowanie. U mnie tylko 2/6 na wieczór mam te same dwie szóstki.
artur123 ale Ty sie pomyliłeś i mi tego maila przez pomyłke wysłałeś
Pawełek bardzo dobrze
a mi wczoraj było smutno jak tak napisałeś
a mi wczoraj było smutno jak tak napisałeśartur123.....ja nie wysyłałam na 14-tą bo dopiero wstałąm,wczoraj byłam na imprezie,wróciłam o 8 rano

mi wczoraj udało sie trójke w mini trafic ale co z tego jak tylko grosze