Wpisy 2 592 846 – 2 592 945
7 marca 2016 23:01 → 8 marca 2016 09:05, 100 wpisów
Będę typować tu
Ale tak na poważnie...naprawdę przez tydzień nie zajrzę do kolektury
Ale tak na poważnie...naprawdę przez tydzień nie zajrzę do kolektury
laurcia tak:pszenno-żytni z miodem i słonecznikiem:mniam,mniam,ukrje Ci ciepłego piętkę
Papa
Ja cały miesiąc marzec świętuję...ciągle jakieś urodziny w rodzinie...w tym moje...no i dzień kobiet...nic tylko balować
Ja cały miesiąc marzec świętuję...ciągle jakieś urodziny w rodzinie...w tym moje...no i dzień kobiet...nic tylko balować
Jakie kupić rękawice koło 100 zł bramkarskie ? Bo mój kuzyn ma 8 lat i ma Select i twierdzi że ta firma jest najlepsza. Aha bo chcę na boisko potem iść a miałem to się zniszczyły. Takie z wkładkami na palce i ochroną nadgarstka.
http://allegro.pl/select-rekawice-bramkarskie-33-roz-8-nadruk-i5227258374.html te mi się podobają 124 zł razem wyjdzie.
Nie znam się-Nie pamiętam już czego ostatnio broniłem:Chocimia,Częstochowy czy Westerplatte
Dobranoc wam, gratuluję zwycięzcom i oby kolejne losowania były lepsze.
Napisałem do ciebie na GG.
Do mnie pisze się z DUŻEJ literyNo,ale mniejsza z tym-Przeczytam póżniej
Wejdź teraz. A ja jestem kibicuje Realu Madryt od około 11 lat a ty ? I idelem moim są: Iker Casillas i Cristiano Ronaldo. Szkoda że już nie broni w Realu Madryt, choć sam też nawet dobrze bronię i marzyłem jako chłopiec zagrać mecz w klubie.
Faralinek oj dziękuję za piękne kwiaty już wlewam wodę do wazonu
WSZYSTKIM KOBIETOM MIŁOŚCI , ZDROWOTNOŚCI I CIERPLIWOŚCI I TRAFNYCH KUPONÓW NA SWOJE FANABERIE HEY
Wszystkiego najpiękniejszego dla naszych Pań. Samych dużych wygranych i szczęścia w miłości.
Witam w tym pięknym Dniu Kobiet
Pomyślności, zdrowotności tym grającym szczęścia
Pomyślności, zdrowotności tym grającym szczęścia
dla wszystkich kobiet najwspanialsze wymarzone zyczenia byscie zawsze byly usmiechniete mniej strzelay fochybyscie zawsze byly sexowne zmyslowe