Wpisy 2 277 327 – 2 277 426
19 lutego 2015 21:56 → 19 lutego 2015 22:59, 100 wpisów
Hej
4-10-21-52-62 5/8
4-10-21-52-62 5/8
Strzałeczka Wszystkim a tak jeśli chodzi o te mapki Zgrywus to tak se jeżdżę palcem po mapie i ...skaży Ty mienia hmmm gdzie tu może być spiryt ?
jak wygrane
Jocia
Ja proponuję strajk rotacyjny zamykać po kolei na dzień każdą kolekturę
Dopisano wygrane Kaskady - padła główna wygrana w wysokości 250 000 zł !
u mnie z wygranymi kiepsko
Jocia przypodobowywuje się profesorowi chyba ma coś do zaliczenia
Dopisano wygrane Mini Lotto - brak głównej wygranej
Ja profesor od czego innego
Dopisano wygrane Multi Multi - brak głównej wygranej
Bonus Multi Multi: 40 000 zł
Dobra idę sprawdzić numerki bo coś mi mówi że mnie ktoś pokochał
Kumulacja Lotto: 5 000 000 zł
Oj Jocia marny ze mnie ogrodnik nie znam się na przesadzaniu raz miałem przynieść nać pietruszki i był ubaw bo przyniosłem nać marchwi
Dopisano wygrane Lotto - brak głównej wygranej - KUMULACJA !
Dopisano wygrane Lotto Plus - brak głównej wygranej
emeryt
a propo emeryta dziadzio mowi do wnuczka ...wnusiu ja to w Twoim wieku pracowałem już a wnusio mówi ...a ja dziadziu w twoim jeszcze będę pracował
Zgrywus byle to nie było pudełko z dziurką na którym pisze ZASTĄPI CI ŻONĘ jeden taki takie coś kupił włożył w dziurkę pitaka i nagle CZASK CZASK !!! przyszyło mu guzika
Jocia
jutro trzeba grać ! mamy piękną datę : 20 - 02
Dobra jutro gram po dwóch tygodniach strajku 10 złotych jutro wydam na rano i wieczór :d
ale będą jaja jak jutro łysy wyjdzie i zapowie kumulację w LOTTo Proszę państwa mamy 2 dychy
To ja się z wszystkimi żegnam że tak powiem po frrancussku ...TRĘĘ DUUPĄ TRRATUARRR
Witajcie
Oto przykład perfidii losu: na 14.00 puściłem następujące 9 liczb:
8,21,48,53,56,57,65,78,79. Weszły 4: 48,56,57,65. Teraz o 21ej były: 8,21,78,79. Gdyby zeszły się o 14-ej miałbym 8/9, czyli dwa koła... Niech to szlag!
Oto przykład perfidii losu: na 14.00 puściłem następujące 9 liczb: