Wpisy 2 185 092 – 2 185 191
12 listopada 2014 19:15 → 12 listopada 2014 20:54, 100 wpisów
No przeczytałem już sporo streszczeń.
No a co toć sam mi przygadywał to kiedy lekcje mam z panią to chociaż niech tak spłaci mi ta pracę. Ja będę pomagać owszem ale nie za darmo powiem jutro. A jak wujek chcę to niech na fakturze napiszę że tam na jakieś cel potrzebuje fundusze do przedszkola i będzie git. Tylko jak będzie się wykręcać to co zrobić ?
nic nie mów dla wujka tylko dla Pani dyrektor że to wujek płaci
Jetem i zdałem egzamin praktyczny za 3 razem 77% i jestem Technikiem Agrobiznesu i co mogę tutaj kasowego robić pani Iwono ? A i muszę poprawić z ostatniej szkoły egzamin pisemny i praktyczny z Policealnego Studium Zawodowego o kierunku Technika Administracji pisemny 36% a praktyczny 54% tylko że by byliośmy w tej złej sytuacji że nowy egzamin był i podstawa programowa i dlatego tak wyszło.
O dziękuje że tak dba pani o moją maturę.
Mam a co ?
A może mikro słuchawkę sobie kupię ?
Ale o 20:00 nowy odcinek Świata Według Kiepskich trzeba obejrzeć co znowu Kiepski Ferek wymyśli ?
krasnalek > robi wszystko jednocześnie w jednym czasie
a komórkę ma teraz tam koza zimuje
a komórkę ma teraz tam koza zimuje
to jak będziesz widział wujka to go nagraj jak nie chce ci kasy wypłacić
jak Ci powie że masz mu podpisać odbiór kasy ,której on Ci nie wypłaci to masz go w kieszeni
jak Ci powie że masz mu podpisać odbiór kasy ,której on Ci nie wypłaci to masz go w kieszeni
krzysztof c a masz konto bankowe
to zanieś do kadr nr konta i Ci kasę przeleją
to zanieś do kadr nr konta i Ci kasę przeleją
No a co toć sam mi przygadywał to kiedy lekcje mam z panią to chociaż niech tak spłaci mi ta pracę. Ja będę pomagać owszem ale nie za darmo powiem jutro. A jak wujek chcę to niech na fakturze napiszę że tam na jakieś cel potrzebuje fundusze do przedszkola i będzie git.
http://allegro.pl/mikrosluchawka-duzy-zestaw-na-wlasnosc-gwarancja-i4756483208.html
Poprzedni tekst niechcący jeszcze raz dałem.