Wpisy 1 600 222 – 1 600 321
3 lipca 2013 09:12 → 3 lipca 2013 13:29, 100 wpisów
kseniu zajrzyj na profil do księgi gości a się ucieszysz. Liczby na dziś 3,21,22,25,41,47,59,68,72
Medeo wiem ze tym pytaniem zapewnie Tobie houmor na caly dzień ale jestem laikiem komputerowym jak tam do Twego profilu mozna sie dostac??
Gracz z miejscowości Starogard Gdański wygrał 266 345,50 zł w grze Mini Lotto
Zobacz wszystkie wysokie wygrane
Gracz z miejscowości Ciechocinek wygrał 250 000,00 zł w grze Kaskada
ulexxa sory że ja cie nie przywitałem ciągle ktoś mi przeszkadzał wiem że marne wytłumaczenie ale tak było
ksenia jak masz wpis medei to najedź myszą na jej nick i kliknij myszą , pojawi się jej profil .tam masz wszystko , poczytaj
Jackwar dzieki za wskazowki ale na tym profilu nie ma ksiegi goscia na tym mi zalezy prosze o dalsze wskazowki.
jak nie ma ? jest , zjedz do samego dołu , tam możesz robić wpis , to jest księga gości
ksenia , na żółtym tle masz znaki zodiaku i podane liczby o to ci chodzi ?
kseniu kliknij na swoim wpisie na czacie w swoje imię. Wyświetli ci się Twój profil. Ksiega gości jest pod tą tabelką z Twoimi danymi i miejscem na typowania
kseniu, żebyś się nie męczyła Koziorożec 77% i taki wpis masz w księdze gości
Witam wszystkich. Dzisiaj wydrapane 10zł w xl i 2zł w szmaragdach
Witam wszystkich na czaciehttp://www.ermail.pl/link/jcVeaJC2aeeaVlYA2lCcmlAVJNNlCT7l
Mirku..Rysiu..
dobra stleniam sie..trzeba cusik porobic..aa w miedzyczasie "zyrkam" na Kultura film..Stracona noc..ten Lapicki to przystojniak..
dobra stleniam sie..trzeba cusik porobic..aa w miedzyczasie "zyrkam" na Kultura film..Stracona noc..ten Lapicki to przystojniak..
W Starogardzie Gdańskim padła piątka w Mini Lotto na kuponie za 2,50zł. Metoda: chybił trafił
medea
gdybym wieczorem zagrał liczby z 14tej,byłoby 6/7 z plusem
tianshi25 i 52 też mam
wojtas ja tak często tak mam, że profilaktycznie nietrafione od razu trafiają do kosza
medea-dobrze,że nie weszło 7/7-wtedy byłoby jeszcze gorzej
bry-