Wpisy 1 401 210 – 1 401 309
18 lutego 2013 17:05 → 18 lutego 2013 17:45, 100 wpisów
multi nic dodać nic ująć tak już jest tak samo mam. Jakiś drobny rezultat a na dłuższą metę nic z tego nie wychodzi. Można tam kilka liczb wygenerować już do innych parek pewniaków i piątek ale żeby nimi grac to nie.
Kurde taki z poznania jeden zaklad i 30 mln a ja 8zakladow i 3 nie ma
fabik96/ a co maja powiedzieć ludzie co wydali kilka stówek albo system 12 i nic nie wygrali
A wogole jest ktos taki co gra systemem 12 watpie chyba ze jakis "bogaty"
trisetum tylko tyle że takie osoby jak stracą kilka stów to ich to nie zaboli
kocur tak wiem ale tylko ale tylko w 2 oraz 3 można sobie ustawić czyli (z ilu skreśleń np 10) (z ilu liczb np 80) a w 1 można jedynie z ilu (z ilu liczb np 80) (bo np z ilu skreśleń nie ma takiej opcji)
A jeżeli chodzi o dotychczasową skuteczność... Gram systematycznie od 3 lat i ... mam zwrot z "inwestycji na poziomie 30%" czyli dokładam 70 % żeby grac dalej... Więc jest nieopłacalnie... Ale czy marzenia są wymierne??? Dwa razy dziennie jestem potencjalnym milionerem
I niejednemu/ej z nas wiedzie się tak samo.
I niejednemu/ej z nas wiedzie się tak samo.
kocur tak wiem ale tylko w 2 oraz 3 generatorze można sobie ustawić czyli (z ilu skreśleń np 10) (z ilu liczb np 80) a w 1 można jedynie z (z ilu liczb np 80) (bo np z ilu skreśleń nie ma takiej opcji) "tak miało być"
multi pomieszanie z poplątaniem to napisałeś ale postaram się odpisać ręczny generator to sam dajesz start i stiop i liczba jest i max 80 możesz sobie wygeneriować a na innych to jest podobnie
xelom
emerytka 46
emerytka 46
to ty decydujesz ile liczb chcesz wygenerować jak dasz koniec to tyle więcej nie wygenerujesz jak dasz start to wyzeruje ci te liczby
kocur przepraszam ale wpis 1 401 224 właściwy
fabik nie tylko ty ja też takie lubię bo to taki przyszły może być pieniądz a z pieniędzmi to wiesz jak jest