Wpisy 1 221 207 – 1 221 306
10 listopada 2012 11:10 → 10 listopada 2012 12:12, 100 wpisów
Januszku....wyspana
główka pełna pomysłów....które lepsze rozwiazanie
główka pełna pomysłów....które lepsze rozwiazanie
Ula wiesz żałuję że nie pojechałem na szczupaka taka ładna pogoda.....
ulala nie znam się na meczach
ja chcę tylko 5/5 ugrać i nie wychodzi
ja chcę tylko 5/5 ugrać i nie wychodzi
Uleńko tak i nie tylko z rybami uwielbiam gotowac a ryby to moja specyjalność....
toja bo trafić 5/5 to jest sztuka
ponoć zmienili maszynę losującą
ponoć zmienili maszynę losującą
Januszu a co ja takiego zrobiłam, że Cię zasmuciłam Napisałam tylko, że jest tyle innych Kobiet na MP, że jestem jedną wśród wielu A to przecież nic złego
Uleńko zapraszam na szczupaka pieczonego z zestawem surówek.....
toja...jak masz program zmień zakres od kiedy jest losowanie Lotto Plus
ulala ale ja nie gram w lotto tylko typuję na mp
jakoś mm bardziej mi leży ale i tak nic nie mogę wygrać
jakoś mm bardziej mi leży ale i tak nic nie mogę wygrać
ulala wiesz tego programu jakoś nie mogę załapać
nie umiem w nim szukać
nie umiem w nim szukać
wczoraj w losowaniu o 14.00 padło u jolki 9/10 w mm, pukon za 2,5 na kreślone, dziś zwycięsca zagrał za ponad 150zł
ja mam w tym tyg. pecha, wczoraj dałem j25- padło24 a dwie liczby jeszcze trafiłem
drapek...no trudnoo sylwia nie chce przytulić ..ona wie ty wariat i dobra poowwoo
krzysio, kotkuuuuu nie powiedziałeś drapkowi, że j. ma być 24 łobuzuuuuu
nie zapomnij zahaczyć o żb bo łooooooo matko
dziś w.i.e.l.k.a kumulacja można wygrać nawet cztery* miliony złotych
*grając za cztery zeta i jak wylosują takie same 6/6 i tu i tu
dziś w.i.e.l.k.a kumulacja można wygrać nawet cztery* miliony złotych
*grając za cztery zeta i jak wylosują takie same 6/6 i tu i tu
mala
dlaczego "o dziwo" ? nie grasz w lotto ? zdeka no dobrze, rozumiem powiedzmy ale - jeśli już wysyłasz - to z plusem, czy bez ?