Wpisy 1 186 905 – 1 187 004
25 października 2012 15:45 → 25 października 2012 20:15, 100 wpisów
drapek torsan nic tam nie kombinujcie bo widze "czaicie" wszystkie moje cyferki
8,12,16,38,20 <-- te liczby padaly najczesciej w 100 ostatnich losowaniach lotto: 18,18,17,17,16 razy
tak samo michalinka podaje mi cyferki do Eurosow a tam na 7 cyfr 4 z moich slałych co nimi gram od prawie 20 lat
cos sie kreci
dobra multusie ja musze uciekac wlece do Was pozniej
dobra multusie ja musze uciekac wlece do Was pozniej
witam jaki pewniak macie na wieczor w multi ?
w profilu typuje 1 ... Ale
puscilem mini tez dzisiaj
zaszalałem
zaszalałem
milego wieczoru
ja się nie dorzuciłem, nawet mini mam tylko 1zakład; szafiry 5 i 0zł, keno 3/5, zdrapaman 2, k/k 1zł
drapek, to do 16 mln pula moze sie doczolga ale w takim ukladzie zakladow znow bedzie mniej niz na poprzednie losowanie
dziś nawet 2 panie znajome z banku zagrały o pulę - chyba szykuje się upadłośc pewnego banku
unhappy, ja nie analizuję ilości zakładów, powiem tyle, po 17.00 u jolki klientów prawie brak
ja sobie licze teoretyczna pule przy roznej liczbie zakladow i rozkladzie teoretycznym wygranych... gdy to sie odwroci, wychodzi liczba zakladow potrzebna do osiagniecia danej puli
unhappy, a przy jak wysokiej kumulacji zawiera się ok. 14mln zakładów?
tego nie wiem... ja to licze przyrostowo, na bazie informacji o poprzedniej puli (zgodnie ze wzorem ts-a)... bo ta pula w poprzednim ma wplyw na to, ile zakladow sprzeda sie na kolejne losowanie ale pewnie kolo 30 mln...
dokladnie nie pamietam, ale pamietam, jak szpil chwalil sie, ze kazdy dorosly polak statystycznie zagral w lotto... czyli ok. 30 mln
możliwe, bo 2x 6/6 było- czyli statystycznie wszystko się zgadza
ide troche poczytac, bo dzis znow spotkanie... jak nie usne przy ksiazce, to postaram sie byc na czacie
30+35 plus VAT.
http://eurosport.onet.pl/tenis/wta-championships/mats-wilander-imponuje-mi-styl-radwanskiej,1,5287930,wiadomosc.html
ale czymże jest opinia-