Wpisy użytkownika jackwar
Łącznie 20 592 wpisów w archiwum, pokazane od nr 652 628. Kliknij numer wpisu, aby zobaczyć go w kontekście rozmowy.
Darek wczoraj rano dał ładny zestawik 20 liczb z których 7 było .
Ma gościu wyczucie
Ma gościu wyczucie
ulala , wiem że idą święta , ja też zaraz lecę jeszcze do sklepiku
medialna , nie jestem prawnikiem ale coś tam wiem z życia i znam pare osób co w tej materii siedzi , moja dziewczyna zajmuje się pomocą rodzinną . jak coś to możesz pisać jackwar@tlen.pl
lila może i gorący szkoda że na plecach
fakt że w tym miesiącu jakoś lepiej typuję ale w realu gorzej
fakt że w tym miesiącu jakoś lepiej typuję ale w realu gorzej
lila to ty jesteś grzesznica
musimy Ci tu spowiedź przeprowadzić !!!!
a i bez pokuty się nie obędzie
musimy Ci tu spowiedź przeprowadzić !!!!
a i bez pokuty się nie obędzie
lila może i tak ale do grzechu namawiasz
i rozpijasz towarzystwo i na tace nie dajesz
i rozpijasz towarzystwo i na tace nie dajesz
jestem
jak odejdę od kompa to zaraz tata (71lat) siada i układa pasjanse
jak odejdę od kompa to zaraz tata (71lat) siada i układa pasjanse
majoreczka wcisneli ci milionosa bo ich do tego zmuszają . Mówiła mi babka z kolektóry że ich zmuszają by to g wciskali .
przeczytałem ze zrozumieniem ale są teksty które mimo że nie mają żadnego błędu nie da się zrozumieć nawet czytając kilka razy
Są to wszelakie instrukcje dla kowalskiego i różne akty prawne i inne bzdety gdzie mądry chciał być mądrzejszy
tak ? to widocznie te co nie zasypiają na zimę może z ciepłych krajów albo solidaryzują się z bocianami co zostały na zimę
lila , w niektórych szpitalach pielęgniarka ma taki do mierzenia na odległość
Lila , masz tak jak ja
niwe przepadam za słodkościami , wolę kiełbasę
niwe przepadam za słodkościami , wolę kiełbasę
kiedyś potrafiłem robić zakłady ile ciastek zjem a teraz nie jadam
na śniadanie jadam no chyba że środa lub piątek to dzień bez mięsny
lila to ja tyle ważyłem jak do wojska maszerowałem a po już 85 kg