Wpisy 91 047 – 91 146
24 stycznia 2010 19:08 → 24 stycznia 2010 22:29, 100 wpisów
Lila jak muszą łatać dziurę,to niech lepiej idą na służbę zdrowia,niż na mecze gdzie polscy piłkarze nie potrafią nic wygrać.
Dla zainteresowanych.
W PR PL wygrywa z Hiszpanią 12:8.
Nietrudno przewidzieć wynik końcowy.
W PR PL wygrywa z Hiszpanią 12:8.
Nietrudno przewidzieć wynik końcowy.
SirMavins , jeszcze nic nie jest pewne. Hiszpanie w ostatnim meczu też przegrywali wysoko z Francją , aż 6 bramkami , a jednak zdołali zremisować.
Obecny wynik to 13;9 i przerwa.
Jeste tu nowy... ale w lotto gram od kilku lat... moim zdaniem totalizator liczby losuje tak abysmy jak najmniej wygrywali... oni losuja te liczby które zesmy jak najmniej skreslali...
Lila według mnie nie ma rozwoju jest kryzys,wystarczy popatrzeć na giełdę,pełno czerwienców.
Jak zauważyłem ostatnio maszyna nie chce losować końcówek,z 7.Dwa ostatnie losowania tylko po jednej takiej liczbie.
hipopotan > nie narzekaj tak ciągle chłopie. Zamknij oczy, pomyśl o Paulince, zakręć śmigiełkiem, zaraz Ci będzie lepiej :) Jak tak cięgle będziesz myślał o rządzie i UE to ci garby wyrosną i będziesz musiał zmienić nick na "wielobłąd" :)
Lila a dlaczego jak pokazują siatkówkę plażowa kobiet,i w przerwie są tance skąpo ubranych kobiet,przyjemne dla wzroku,kamerzysta pokazuje całkiem inne obrazy.
hipopotan>>>bo kamerzysta wtedy odkłada kamerę i tańcuje z dziewczynami:))))
hipopotan > polecam tenis z Australii. Tam jest tak gorąco, ze tenisistki są naprawdę skąpo odziane........
...... i śmiegiełkiem..... i śmiegiełkiem... ;)
...... i śmiegiełkiem..... i śmiegiełkiem... ;)
Dzień dobry Lilo. Nie proponuje kawy bo wiesz...... :)
.... nie lubisz :)
.... nie lubisz :)
Dantev,dzisiaj niedziela ,dzień modlitw i skupienia.A lotnictwo mnie nie interesuje,wolę chinszczyznę.