Wpisy 875 986 – 876 085
5 kwietnia 2012 13:06 → 5 kwietnia 2012 13:46, 100 wpisów
no mnie minelo 7 lutego tego roku i nie w naszego totka tylko z racji ze mieszkam w UK to w euromilinos
na pocieszenie to powiem ze nie trafilbym 5+2 tylko 5+1 bo akurat jedna cyfra nie była taka jak gram
Mnie jakby się coś takiego przytrafiło to idę na strzelnicę ,ładują ostre i robię za cel
Właśnie dlatego profilaktycznie jak nie gram ani nie bawię się w typowanie to nie sprawdzam wyników a kupony niewysłane od razu wyrzucam do śmieci
za mała kumulacja była i za mało o tym gadali.
i umnknęło.
ale na pocieszenie mam że nie byłbym jedyny a trzeci do podziału.
i umnknęło.
ale na pocieszenie mam że nie byłbym jedyny a trzeci do podziału.
No kuzwa ja z racji ze w euromilions jest prawdopodobienstwo 1:80 mln to swoje cyfry wysylalem tylko jak byla powazna kumulacja a tak to wysylalem te same cyfry w lotto bo wiadomo wieksze prawdopodobienstwo 1:18 mln.i tak gram od 6 lat kazde losowanie a tu padly cyfry ale w euromilions
ii to ja tylko 5/5 w mini nie wysłane
a teraz za***ylam do żb nie licząc na posłańca
a teraz za***ylam do żb nie licząc na posłańca
Jeszcze gorsze są takie sytuacje jaka mi się niedawno przydarzyła jak byłą ta mega kumulacja. Cyfry łaziły za mną no i głupia obstawiłam w MM a one w Lotto padły niby 4/6 ale ból ten sam
mlody jestem i perespektywiczny,mam czas...
jeszcze ostatniego słowa nie powiedziałem,
jeszcze ostatniego słowa nie powiedziałem,
Lila na poczatku to w sumie olalem i sobie tlumaczylem ale im dluzej o tym mysle tym ze mna gorzej
kathy
Tak posłańcy ... jakbym pewnej osobie nie zaufała, że mi wyśle kupon na 14 to zaliczałabym 8/8. No, ale co miałam zrobić, zabić powinnam, lecz to mój Muminek był
Tak posłańcy ... jakbym pewnej osobie nie zaufała, że mi wyśle kupon na 14 to zaliczałabym 8/8. No, ale co miałam zrobić, zabić powinnam, lecz to mój Muminek był
scolls...to nie myśl o tym,stało się i się nie odstanie.Pociesz się że,następnym razem wygrywasz TY