Wpisy 67 941 – 68 041
5 października 2009 22:44 → 6 października 2009 13:30, 100 wpisów
zielony grenhorm przebil sie przez gau gadu ale teraz jestem jeszcze bardziej zielony bo zablokowalem sie w gadu jak przesylac tam wiadomosci do osoby
hipopotan -a masz już swój numer gg?-jak masz to mi podaj napiszę coś do Ciebie i odpiszesz czy dostałeś wiadomość
zalogowalem sie tam jako tajemniczy pinokio moj numer to 9788023
ziuta1981krk
Powiedz proszę jak wysyłasz te trójki w Totomixie?
po jednej, czy systemem.Pozdrawiam.
Powiedz proszę jak wysyłasz te trójki w Totomixie?
po jednej, czy systemem.Pozdrawiam.
Hipcio-jak już zainstalowałeś gg to w prawym dolnym rogu ekranu masz słoneczko.Kliknij na nie.Następnie kliknij na swoje imię lub ksywkę ze słoneczkiem.Wyjdą tam takie słoneczka,kliknij na DOSTĘPNE i wtedy będziemy mogły do Ciebie napisać.
Ziuta1981krk gratulacje! Jeśli chodzi o systemy strefowe to tomcio1971 jest mistrzem. Swego czasu Edi8 w swoim temacie podał ciekawy system na 14 parek i 42 zakłady z gwarancją "4" przy trafieniu 3-ch parek (strona 28. Pozdrawiam!
gralem tylko wybierajac jedna 70tke odrzucilem 57 59 65 66 a i tak nic nie trafilem
hipopotan.Ja nic nie pisałem,żebyś obstawiał te liczby
z dwudziestu,ja je testuję z wygranych,Ty ich na razie
nie obstawiaj.Pozdrawiam.
z dwudziestu,ja je testuję z wygranych,Ty ich na razie
nie obstawiaj.Pozdrawiam.
Hipopotan-masz czerwone sł○oneczko,czyli nie dostępne,zmień ustawienia tak jak napisałam to we wpisie wyżej a napewno sie uda.Wszystko pradopodobnie sie powiodło tylko kwestia dostępny czy nie.Jak bedziesz dostępny,bedzie ok.
bromik, nie tomcio 1971,tylko 1972-faktycznie jest mistrzem
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
hipopotan.Jutro graj liczbą 57,miałeś rano 17 powinneś ją dać na 22-gą.Pozdrawiam,
sam9 dziekuję za sprostowanie mojego błędu, a tomcia1972 przepraszam za pomyłkę w nicku.
smieszne jak jestem zielony nie chce mi sie te sloneczko zmienic
zaklady proste jak narazie wszystkie po 2 zico;)
>>>13max33