Wpisy 48 451 – 48 550
7 maja 2009 16:58 → 8 maja 2009 18:39, 100 wpisów
grupalotek jestem zainteresowany ale jak narazie jestem z tematu zielony.Masz jakieś namiary na konkretne info w necie?
Katarynka a nie uważasz że każdy sposób jest dobry?Skoro matematyczni geniusze nie potrafia trafić 6/6 to może warto sprobować czegos innego i może to bedzie bardziej skuteczne.Zanim skrytykujesz zastanów się na taką opcją.
Uwaga!!! Sekta chce wejść na kanał!!! Uwaga na tych dwóch naganiaczy. Nie dajcie się nabrać!!!
Pilnie potrzebny jest tu taki Janosik, który ma dobre liczby i rozda je na czacie potrzebującym i biednym.
Witam, skoro już temat snów został rzucony to korzystając z okazji, podzielę sie swoimi doświadczeniami w tej kwestii.A dokładniej chodzi o tzw.sny prorocze, mianowicie niedlugo po urodzeniu pierwszego syna dręczył mnie sen ,w którym mężczyzna z zasłoniętą twarzą rozcina ogromną piłą główke mojego dziecka,za niedługo okazało się ze syn ma guza mózgu,w związku z czym przeszedł 4 operacje wymagające trepanacji czaszki.Drugi sen,dwa tygodnie noc w noc śni mi się,że mąż ulega wypadkowi, aż w końcu stało się to rzeczywistością,skasował maksymalnie TIR-a,a sam na szczęście miał tylko niewielkie zadrapania. Było jeszcze trochę takich "proroctw" w moich snach,ale te dwa najbardziej jakoś zaznaczyły się w moim zyciu.
W sumie szkoda,że liczby mi się tak nie chcą przyśnić....:)
W sumie szkoda,że liczby mi się tak nie chcą przyśnić....:)
Guciancia a próbowałaś kłaść kupony pod poduszkę?Pytam poważnie ale sądzę że tak.Podobno kobiety są bardziej podatne emocjonalnie i dlatego potrafią wyśnić różne rzeczy dotyczące ich bliskich.
Josef ,popatrz tak jeszcze nie próbowałam, ale chodzi o czysty druczek kuponu z Ts-u ??? Wiesz chyba sie dzisiaj podejmę testów i byle do rana...:)
To połóż też długopis i jakby coś to podaj jutro czy coś z tego wyszło.:-)
Josef, z samiutkiego świtu zamelduję się na stanowisku z pełnym sprawozdaniem
pod warunkiem,że będzie o czym pisać:))