Wpisy 4 082 982 – 4 083 081
5 lutego 2021 02:26 → 5 lutego 2021 03:19, 100 wpisów
@4 082 981RYCHFER: Gabriel zaniemówił
Pasko ? Uwielbiamo tej porze Regulamin Powinieneś zwiększyć wpisy do 10-ciu Czekać taki będzie aż trafię 5 ...aaa gdzie szóstka ?
@4 082 983GABRIEL: Teraz gramy w Mini Lotto a nie w inne gry a w Mini Lotto jest 5 liczb
@4 082 984GABRIEL: Nie dyskutuj
Seba ? Przypominasz mi troszkę skrzypka na dachu ale ten nie zdzierał azbestu
@4 082 989GABRIEL: przywieraniu azbestu uważaj na drogi oddechowe bo jak się nawdychasz azbestu to może być z tobą bardzo źle także uważaj
@4 082 984. GABRIEL
Awansuj się na szefa, po co dyskutować z prawodawcami, Możesz startować nawet na stanowisko prezesa TS, będziemy mieli znajomości
Awansuj się na szefa, po co dyskutować z prawodawcami, Możesz startować nawet na stanowisko prezesa TS, będziemy mieli znajomości
@4 082 993GABRIEL: słuchaj ja jestem Synem lekarza więc znam temat od podszewki jeśli potrzebujesz jakieś leki to podaj tylko objawy i ja ci wszystko wytłumaczę co masz wziąć
Rychfer Nigdy nie byłem protegowanym ale zrobię dla Ciebie wyjątek
@4 082 999GABRIEL: w moim przypadku oznacza i to bezapelacyjnie
@4 083 000GABRIEL: ojciec ci ciosał kołki na głowie ?
Seba ? ludzie gadali , jak Zbyszko z Bogdańca wracał spod Grunwaldu bez ręki i cały poobijany...Zbyszko...kur...kto Ci to zrobił ? ...Krzyżacy ? a Zbyszko mówi...nie nie to nie NFZ nawet ale tata Seby
Jak w Reklami taty Seby ,,,,bo my kulki , zawsze zrobimy wszystko aby dobrze wypaść
Seba ? Nie moja wina, że się zalogowałeś nie na ten portal Dupczenie też kosztuje
Sebcio ? To , że zatrudniasz ludzi do zrywania azbestu nie świadczy , że zrywają boki z Ciebie
Rychfer ? długo Ci zeszło na google sprawdzić jak się pisze pigułki
Rychfer Jutro pójdę do Lekarza Twojego taty co mi przepisał 2 lampki koniaku na zdrowie z rana i z wieczora Wejdę do niego na czworaka On zrobi oczy jak Seba i zrobi ze mnie pijaka a ja powiem , że się też leczę u taty Seby