Wpisy 3 942 098 – 3 942 197
2 września 2020 10:27 → 2 września 2020 11:20, 100 wpisów
A kto ma taki dostęp ?
Ja w to niewierze jak można po losowaniu coś uruchomić zresztą nie w temacie jestem z informatyki
Polacy są bardzo zdolni ,zwłaszcza ostatnio poznaliśmy te talenty .
Utrecht - I pisze to człowiek, który programuje, żeby ograć TS'a
Watykan-co tam słychać u ciebie w miejscowości Wronki? Kiedy znowu stworzysz konto w stylu \\pit****nia\\ i w profilu będziesz uśmiercał użytkowników MP jak to miało miejsce ostatnio? Dla ciebie tragedia śmierci 8 ludzi i podstawienia nicków z MP to fajna sprawa?
Angierski niech to opisze bardziej jak będzie bo niewiem o co chodziło dokładnie z tym terminalem
Gdyby były statystyki przedziałów czasowych ,kiedy pada najwięcej głównych wygranych online , można by wysnuć jakieś wnioski .Może nie wnioski a podejrzenia ,bo my jesteśmy zbyt podejrzliwym narodem .
TeoS , to pytanie kieruj nie do mnie ,a do Rafała .
Podejrzliwym i bardzo kombinujacym . A czytałam że spowodowane to jest tym w czasie wojny ludzie musieli dużo myśleć i kombinować żeby przeżyć i że to jakby w narodzie zostało
Może i śmieszne to jest ale tak czytałam to nie jest mój wymysł
Biedronko ,poniekąd masz rację .Wczoraj słuchałem ponad godzinnej audycji w rocznicę wybuchu II wojny światowej.Wypowiadali się weterani i ich rodziny .Tego nie znajdzie w podręcznikach historii .
Utrecht , tak ,genów nie oszukasz , ale pomyłki genetyczne są,oj - są.To tzw mutanty .
masz rację biedronko mój dziadek kombinował i ja też kombinuje jak Tsa ograć
Przypadłość mutanta WatSary0925 - - tworzenie osobowości różnych ludzi przez 198 nickow
Pewien gostek udał się do lekarza ( imię i nazwisko powszechnie znane ),któremu zwierza się ,że chyba jest bezpłodny .Lekarz odpowiedział 'o dzięki Bogu '.
Ok odwioze tylko córkę i Izę na dworzec bo dziś jadą Gdańsk zobaczyć wtedy spróbuję jakąś sensowną 10/10 złożyć i zapodać narazie zmykam na chwilę