Wpisy 3 476 086 – 3 476 185
26 stycznia 2019 19:13 → 26 stycznia 2019 21:24, 100 wpisów
Cisza przed burzą albo deszczem pieniędzy...
później
6 dziesiatki tyle czekaja...ja sie uparlem ale do wczoraj i tylko 10 tworze ze szesciu 6 dziesiatekreszta z tabeli chudego
Peszko ma indywidualnego sponsorano kto z nim w wytrzyma...chyba Kwas
Dzisiejsza sobota będzie szczęśliwa dla wielu graczy. Pewniaki w profilowym.
Liczby podane przez pacjentów
Grajcie e EJ ...w Lotto gram od 2016 roku żadna nawet trójka nie wypadła...a w EJ jest szansa
do ciekawych wniosków można dojść drukując mapki lotto i lotto plus, nałożyć na siebie i spojrzeć pod światło. Arogancki powstrzymaj swój niewyparzony otwór gębowy i nie włączaj się do dyskusji ze swoimi pupilami. Wcześniej już dałeś popis, więc teraz daj sobie na luz
bardzo liczby z plusa chodzą koło tych ze zwykłego lotto. Tak wymijająco. Tak po krótce
Pewnie jak bym to uczynił i zobaczył doszedł bym do wniosku ze mam dwie kartki na rozpalke do kominka
Wszelkie znaki ...tu...i tamwskazują,że powinno wyrypać>>>[77]
Jako ciekawostkę podam,że wysłałem kuponik z chybika i w 2-ch zakładach było 77
Sławek,, to tak zawsze jest za pierwszym razem Więc gratuluję wniosku wyciągniętego
Skąd tyle pewniaków na czacie...
Skąd gamoniu
Te swoje mapki to możesz w tyłek wsadzić
Sławek
Lepiej w kominek...
Do za godzinę
Makler dziś podałam wcześniej i tuż przed losowaniem mnie natchnęło
na 14,15,17 15 w plusie kto czytał mógł mieć w plusie 28 zeta ...
do tego pidałam ósemkę
q4,15,17,29,42,48,60,73 4/8 plus
na 14,15,17 15 w plusie kto czytał mógł mieć w plusie 28 zeta ...
do tego pidałam ósemkę
q4,15,17,29,42,48,60,73 4/8 plus
Milan - Napoli
nasze akcenty w tym meczu
ciekawe czy wejdzie Piątek
nasze akcenty w tym meczu
ciekawe czy wejdzie Piątek
Gram tradycyjnie czyli blankiet ołówek i kolektura przez neta chcą skany dowodu osobistego nie widzimi się to i tak wszystkich gier liczbowych jeszcze niema