Wpisy 3 427 282 – 3 427 381
29 listopada 2018 16:54 → 29 listopada 2018 17:56, 100 wpisów
doktor co wziąć na katar od tego zimnego wiatru leje mi się z nosa
kedzior katar leczony czy nie trwa 7 dni po za tym nie jestem lekarzem
Bo auto nie chce wogole odpalic.a chociaz chcialbym jakos to odpalic od spodu tylko nie wiem.jak zeby do. Mechanika do jechac
Tylko nie wiem jak.odpalic auto od spodu bo wiem ze mozna tylko nie wiem jak
przy starszym samochodzie - wilgoć + mróz mogą spowodować brak tzw masy
Dr zaleca nacierać gardelko spirytem
Lewatywę
https://dompelenpomyslow.pl/genialny-trik-na-odpalanie-samochodu-z-rozladowanym-akumulator-gdy-jest-sie-samemu/ menstar
islandorka przebywam 8h na powietrzy nie potrzebuje spirytu nic mi nie dolega
jeśli przy przekręceniu kluczyka słychać delikatny stuk to znaczy prąd dochodzi bedix próbuje ale np szczotki zawieszone w rozruszniku np przymarzły i ni chu chu
trzeba np stuknać w niego moze sie odblokują , jesli kompletna cisza nic nie zipnie i na kablach z drugiego samochodu to całkiem prawdopodobne że masa ( jest ciemna )
trzeba np stuknać w niego moze sie odblokują , jesli kompletna cisza nic nie zipnie i na kablach z drugiego samochodu to całkiem prawdopodobne że masa ( jest ciemna )
Dr luzik, ktoś cię pytal o radę na katar
trudno wyrokować na odległość to tak jak leczyć przez telefon prawda doktor
pozostaje warsztat albo ciepły garaż na pól dnia i proba uruchomienia samemu
pozostaje warsztat albo ciepły garaż na pól dnia i proba uruchomienia samemu
menstar tez mieszkam w bloku ale wynajmuje garaż i takie akcje mam z dyńki
Menstar mówiłem Ci tyle razy jeszcze na kołchozie graj w Lotto toś się śmiał ze mnie Menstar odpal go plakiem w sprayu widziałem takie coś przy dizlu gość zapalał..
na pierwsza to rozumiem ale na druga to już człowiek rozbudzony
Menstar przykryj go blachą w końcu tam pracujesz nie przemarznie
Dr wygrałeś coś?
jak wygrasz samochód oddaj ojcu dyrektorowi tylko nie wiem czy takie on przyjmuje
Dr