Wpisy 3 239 256 – 3 239 355
21 maja 2018 22:58 → 21 maja 2018 23:58, 100 wpisów
Duszki?
Gdzie takie Duszki można kupić?
Ale numer
Tego jeszcze nie słyszałem
normalnie wzialbym was wytargal za beret zebyscie sie wkoncu otrzasli z tego snu
Ja mówiłem od miesięcy gram 5/5 a teraz od 2 miesięcy 7/7
Ostatnio miałem 5/7 a dziś 3/7
Wytargasz wszystkich za beret ?
Długo będziesz ich targał za beret ?
A jak im beret spadnie z głowy to za co będziesz targał?
A beret to wiara ?
Duch czy Ci podpowie liczby zza świata ?
Nie mam pojęcia o duchach
Angierski, Ty wierzysz w swój program komputerowy co potrafi wytypować na TAK aż 1/10.
Czyli za wiarę będziesz targał?
Sebastian_M normalnie wzialbym cie na gilotyne i kazal wytypowac 10 liczb
Każdy niech wierzy w co chce
Takie jest moje zdanie
Najważniejsze są skutki czyli konkrety
Ja mam mniej więcej 5/5 w Mulatkę raz na miesiąc
I to mi spokojnie wystarcza na granie
gyks weszły w mini te liczby z mojego kg wiadomość od
wasyl-piaski co ostatni pisałam
wasyl-piaski co ostatni pisałam
Jak wygram 7/7 w Mulatkę to wtedy się zastanowię co robić dalej
Junak wiem ze weszły
Gralas to ?
Mao Tse Tung
Tak
Nie zaglądacie na bloga Janosika, dzisiaj podał na wieczór 3/15 na niewylosowane liczby.
Sebastian_M a ja ci mowie ze nie wygrasz 7/7 i masz to jak w banku
Junak zagrałaś czy nie ?
Nie wygram 7/7 a to dlaczego ?
Janosik dobrze typuje
Wędrowca netowy czesciej trafie niz ty
jakbysmy zsumowali ilosc trafionych liczb np. na 15 liczb w 100 losowaniach to bys byl duzo do tylu
jakbysmy zsumowali ilosc trafionych liczb np. na 15 liczb w 100 losowaniach to bys byl duzo do tylu
Junak to jutro zagraj
Znam się na snach to napiszę tak:
Prędzej się wygra biorąc liczby ze snu niż z programu komputerowego.
Prędzej się wygra biorąc liczby ze snu niż z programu komputerowego.
I co z tego ze podają jak ciężko trafić
Junak a masz 5/5 ?
pod warunkiem ze sa to sny prorocze, ale za darmo snow nie dostaniesz
Wędrowca trzeba mieć szczescie
A kto mówi za darmo?