Wpisy 3 012 279 – 3 012 378
24 października 2017 17:23 → 24 października 2017 19:55, 100 wpisów
3 012 035. emeryt 2017-10-24 (10:17)
65,53,12,23,24,54
3/6 ++++++++++++++++++++
65,53,12,23,24,54
3/6 ++++++++++++++++++++
Wysoka wygrana w Eurojackpot 956 183 zł w Toruniu taki mam komunikat na moim kuponie do Mini i nie tylko pewnie Wy też chyba to Kopernik wygrał a lbo ktoś na literę R...jak brygada RR
70,71,72,73,74,75,76,77,78,79
5,12,17,28,46,49,53,54,62,71
53
ep
2
Ssz
06
99
parki
34,43
14,41
trójki
56,57,58
5,12,17,28,46,49,53,54,62,71
53
ep
2
Ssz
06
99
parki
34,43
14,41
trójki
56,57,58
Poluje na te siedemdziesiąt ki jak pewnie tu nie jeden gram takim zakładem od xxx lat 70,71,72,73,74,75,76,77,78,79 i utwierdzam się w przekonaniu że wszystkie wyjdą całe 10 bo 8już było z 10 ciu
Janosik jak będziesz sprawdzał to luknij
6,7,30,36,39,40,43,46
6,7,30,36,39,40,43,46
Sprawdzę za 20 minut.
Z mojej tabeli
60,61
10,11co sądzicie o czarnym samochodzie,mam na oku ale ten koloroczywiscie uzywka
60,61
10,11co sądzicie o czarnym samochodzie,mam na oku ale ten koloroczywiscie uzywka
Forsami tez gram 7 dziesiątkami z 4 dziesiątki 6:4 i 4:6skreśle jutro
1. Forsami. Do Mini 3030.
0-2/5.
0-2/5.
forsami witaj a pewny jestes ze ta dziesiatka od 70-79 wyjdzie cała w losowaniu ? bo ja bym niebyl tego taki pewny. ile złapałes nawiecej liczb z tej liczb 8 ?
2. 316. 8 liczb.
1-3/8.
1-3/8.
Z jednej dychy 6 wchodzi góra,najczęściej 4 albo 5 stąd gram podziałem 6:4 może kiedyś wpadło 8?
3. 319 10 liczb.
3-5/10.
3-5/10.
Nie patrzcie na moje sprawdzenia, co skreślone to... wysyłać.
Panoramix.
ja na dzis na 21.40 w MM proponuje takie liczby 1,2,6,7,12,15,22,24,27,28,30,31,33,35,36,38,41,42,54,56,62,63,66,73,
Jutro muszę się przylozycżarty się skończyły ...że,pt i nd po 4 multiczy na 14,zależy od losowania
Wsiadają dwie blondynki do autobusu. Jedna pyta:
Czy dojadę tym do Warszawy? Nie.
A ja? pyta druga...
Czy dojadę tym do Warszawy? Nie.
A ja? pyta druga...