Wpisy 2 976 291 – 2 976 390
14 września 2017 22:24 → 14 września 2017 23:54, 100 wpisów
a ja 3/5 3/5 3/7 i 1 kosz
2/2 piony wygraly jest swiatelko w tunelu
2/2 piony wygraly jest swiatelko w tunelu
Mulag MOJ LAPEK ten t420 smiga na windows 7 jak ta lala, ma prcesor 5 core 2 generacji nie,nie 3 czy 4 generacji, ja bynajmniej jestem zadowolony, z tego kompa, z tego co wiem to sa tez takie laptopy w ktorych jest ciezko przeinstalowac system na starszy ale dla dobrego informatyka niema zeczy niemozliwych wszystko da sie zrobic , tylko trzba znalezc takiego czlowieka ktory bedzie umiał to porzadnie zrobic, no ja nie jestem informatykiem ale cos nie cos tam wiem, na temat komputerow, i zabawy nimi, wiem tez ze duzo ludzi nieraz kupowalo laptopy z windowsem 10 troche pouzywalo i odsprzedawalo innym ludziom lub zwracalo do sklepu, to zalezy tez od przyzwyczajenia sie do czegos , mi osobiscie windows 10 niepasuje ale jak ktos taki chce to niech ii ma
gryks mysle ze jutro na 14 cos zapodasz bo ja w multi ciagle w plecy
Dopisano wygrane Lotto Plus - padło 1 x 1 000 000 zł
Sebolja dziś na mlekuJutro to obowiązkowo bo wieczorem Lech_Korona
ja dzis zaprawa jutro wolneimpreza 25 lat firmy bedzie sie działo
jutro nawet nie sprawdze wynikow ani eurojacka dopiero w sobote
Rumuńska firma bukmacherska SUPERBET musi już być pewna przyznania im licencji na przyjmowanie wzajemnych zakładów sportowych, gdyż poszukują zarówno lokali a także od kilku dni pracowników: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/4y3Ta/
no ja moge dzis pozalowac ze nie wysłałem kuponu na MM na wieczor no ale coz wybralem mini, i dzis tu byla porazka w mini, tam w multi by byla 8z10 ,ale niewysłalem i jest figa z makiem ale to nic jutro tez jest dzien i nowa gra nie dzis to jutro
myslalem aby wyslac ale sobie MM odpuscilem myslalem ze niewyjda te liczby a tu weszlo ich 9 az dodałbym 4 i byla by 10z10, a byly to 18,26,32,39,47,53,57,64,78 do tego jeszcze 4 krzyz i 10z 10 bylo by ale niewyslalem i niemam nic w realu