Wpisy 2 843 114 – 2 843 213
16 marca 2017 22:36 → 16 marca 2017 23:56, 100 wpisów
Borussia 2-2 Schalke dupa !!! Oszustwo karny dla gości !!! Eh wkurza mnie to !!! I jutro PUP znowu jechać się na wizytę. A ja się pytam po co ? Jak pewnie dalej stara śpiewka będzie.
tomi ok nie zauwazylem
Wczoraj w niemieckim Lotto de zawarto ... 26 000 000 zakładów i nikt nie trafił szóstki.
A powinno być ... 2.
A powinno być ... 2.
krzysiu prawda jest takaże nie ma pracy dla ludzi z Twoim wykształceniem
Nie gram.
Technik Agrobiznesu, Policealne studium zawodowe Technika Administracji i teraz studiuję na Wydziale Administracji 2 rok, idę na praktyki do Urzędu Gminy.
Tak
Eurojackpot: Niemcy 2 euro.
W Polsce: 10 zł ???
W Polsce: 10 zł ???
Ten co trafi na praktykanta Krzysztofa c przeżyje bliskie spotkanie z ...
Krzysztof c
A jak ktoś z urzędu gra w Lotto i zagląda na tę stronę, to po jednym dniu zakończy się Twoja praktyka.
A jak ktoś z urzędu gra w Lotto i zagląda na tę stronę, to po jednym dniu zakończy się Twoja praktyka.
Witam,Tacy jak krzysztof c to teraz plaga,tak jak w 1968 docenci marcowi.
Krzysiu jest od 2012, miałem wcześniej inne konto i go doskonale pamiętam, powodzenia na praktykach
@marek-m62 do czasu dostanie pierwszą wypłatę, zobaczy, że mu 1/5 wezmą, uwierz, zmieni poglądy polityczne
Przerażające jest,że ludzie z tak niskim IQ kończą jakiekolwiek studia,chociaż g. w. bush zaliczył Harvard(pewnie od tyłu).
"kto kombinuje ten żyje, taniej kupię drożej sprzedam, to wódki się też napiję"
Jak kombinujesz bez cudzej krzywdy to ok.,niestety teraz wszędzie misiewicze.
Siedzę przed kompem i czytam wpisy:Jeszcze nie dotarło do was,że TS nie daje żadnych,szans
graczom,wygrać głównej wygranej,to ż podają miejsce wygrania,to tylko ściema.Wtedy ktoś z graczy
wygra,jeżeli są co najmniej dwie szóstki,zrozumcie to wreszcie
graczom,wygrać głównej wygranej,to ż podają miejsce wygrania,to tylko ściema.Wtedy ktoś z graczy
wygra,jeżeli są co najmniej dwie szóstki,zrozumcie to wreszcie