Wpisy 238 888 – 238 987
3 marca 2011 00:00 → 3 marca 2011 10:33, 100 wpisów
Dzięki za miłe powitanie.Gram od roku wMM -tylko -z małymi sukcesami od czasu do czas.Kilka dni miałam przerwy i dziś trafiłam 7/10.Będę co jakiś czs typować z jakim skutkiem nie wiem..Gram na większą ilość kuponów.Rano podam jakieś propozycję.Dobrej nocy wszystkim życzę .Lubię Was wszystkich jezdeście zaje-fajni
Jakie lubicie pączki? Z pudrem czy z lukrem a może jeszcze jakieś inne? 

Nie oglądałem - nie miałem możliwości, czasu
jutro rzucę okiem
ale takich potężnych wpadek - to ile było ?- trzy - cztery może pięć - i jakoś wychodzili , nawet z twarzą...
A teraz, jak patrzę, w tym nowym studio - nie ma zbliżenia na moment, bez skojarzeń - wciągania piłki - to wolałem, te stare...
j.a.s.n.e
spokojnej
wszystkim
jutro rzucę okiem
ale takich potężnych wpadek - to ile było ?- trzy - cztery może pięć - i jakoś wychodzili , nawet z twarzą...
A teraz, jak patrzę, w tym nowym studio - nie ma zbliżenia na moment, bez skojarzeń - wciągania piłki - to wolałem, te stare...
j.a.s.n.e

spokojnej
wszystkim
Ten prezes TS działa tej spółce/firmie tylko i wyłącznie na szkodzie. Czy tam ten cały zarząd. Jak ja byłbym prezesem to wprowadziłbym całkowicie inny plan.
Początek roku jest dla firmy dobry. Sprzedaż gier i loterii jest o prawie 21 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej