Wpisy 2 112 255 – 2 112 354
17 sierpnia 2014 00:02 → 17 sierpnia 2014 01:51, 100 wpisów
Marcinku pewnie telepatia ja dałam do wyboru albo pulpety w sosie grzybowym albo gołąbki, bo obiad rodzinny u mnie jutro w porze późnego śniadania będzie ze względu na wyjazd familii - padło na gołabki
ale jutro synowie od brata wpadną to wciągną wszystko smoki jedne i śliwki
A tak na marginesie- są już grzyby?
nie to jeszcze za wcześnie na grzyby chyba że chaluny
Szkoda, bo mi się zapasy kończą, ale na Kotarz lub Błątnią i tak się wybiorę w przyszłym tygodniu. A teraz uciekam spinkać. Dobrej nocki wszystkim życze
Dobranoc
ja też zaraz zmykam
ja też zaraz zmykam
Mati papa kolorków w snach
Marcinku pa pa
ja to grzyby nie bardzo nie znam się wole nie ryzykować po lesie pochodzić jak najbardziej
witam
dziś porażka w grach ts
mw cześć
nie tylko dziś
ts to skarbonka
tylko wrzucasz raz po raz jakieś drobne monety da
jocia
neko
marcinek
marcinek
mw masz rację wpadnie 4-8- 20zł to sukces i a ile wtopy no ale to gra i nikt nas nie zmusza
Neko
fakt człowiek się łudzi
czy się człowiek łudzi nie wiem chyba nikt z grających tego nie wie
jedzmy śliwki
w przyszłym tygodniu mam krótki wypad na trzy może cztery dni spróbuje w lotto.de coś zapodać gdzie WN jest na bieżąco
Neko co ty disco polo słuchasz
jak ci się podoba to OK ja mam trochę inne klimaty
wiesz co jak jest środek sobotniej nocy i mam dobry humor to juz mi obojętne co leci
a u mnie po cichutku leci Marillion taki mam dzisiaj klimat i powoli ale jocia nie daje spać
ale jocia nie daje spać ja nie daję, słucham muzyki sobie przez słuchawki i typujęśliwka nie jestem.
2 112 308. marcinek36 2014-08-17 (01:01) opolskie
a u mnie po cichutku leci Marillion taki mam dzisiaj klimat i powoli ale jocia nie daje spać
jocia ty jednak załogandka jesteś i fajnie ale cichutko bo zaraz nam się oberwie za nocne romanse
Owszem, bo o 14:00 ( wynik nocnego typowania) byłam na topie - 7/10,4/5 , 6/10 i tam jeszcze drobne