Wpisy 1 853 333 – 1 853 432
28 grudnia 2013 00:06 → 28 grudnia 2013 00:44, 100 wpisów
Kiedy..widzisz emeryt..ja Tobie też nie wierzę, przykro mi
Widze po sposobie pisania..i liości atrakcji,że masz więcej lat..jak ankietowe 30-35
Widze po sposobie pisania..i liości atrakcji,że masz więcej lat..jak ankietowe 30-35
Toja dobranoc
ciekawe jest że ja piszę o Leninie a emeryt czuje się obrażony
słyszałem o tak zwanym odruchu Pawłowa ale to chodziło o psy
co ma emeryt do zwierzęcia ?
słyszałem o tak zwanym odruchu Pawłowa ale to chodziło o psy
co ma emeryt do zwierzęcia ?
Lottomat o czym Ty piszesz z Pasko ..rany szyfry same jakieś
OK..nie chce wiedzieć
OK..nie chce wiedzieć
Ciekawe czy emeryt zarzuci kłamstwo autorowi tego wpisu?
44 552. emeryt 2009-03-31 (00:25)
>>> ja w zakłady sportowe gram od 1971 roku to chyba jeszcze twoi rodzice się nie urodzili<<<
Można się cofnąć i przeczytać.
A po kilku latach zażył jakiegoś eliksiru i odmłodził się na 30-35 lat...
>>> ja w zakłady sportowe gram od 1971 roku to chyba jeszcze twoi rodzice się nie urodzili<<<
Można się cofnąć i przeczytać.
A po kilku latach zażył jakiegoś eliksiru i odmłodził się na 30-35 lat...
jocia
ale pomiędzy tym co wierzysz, a obrażaniem to zasadnicza różnica
ilość atrakcji jest związana z zawodem i kasą, o czym pisałem nie raz, nie dwa tu
nigdy nie pisalem,że jestem biedny, też o tym pisałem
ale po co ta zazdrość o sukcesy innych ?
czy Ty myślisz, że tu ludzie piszą samą prawdę ???
ale pomiędzy tym co wierzysz, a obrażaniem to zasadnicza różnica
ilość atrakcji jest związana z zawodem i kasą, o czym pisałem nie raz, nie dwa tu
nigdy nie pisalem,że jestem biedny, też o tym pisałem
ale po co ta zazdrość o sukcesy innych ?
czy Ty myślisz, że tu ludzie piszą samą prawdę ???
widz
pisałem o tym tu, dlaczego tak napisałem
ale może cię nie było przy tym
pisałem o tym tu, dlaczego tak napisałem
ale może cię nie było przy tym