Wpisy 1 338 696 – 1 338 795
17 stycznia 2013 18:12 → 17 stycznia 2013 18:57, 100 wpisów
kase ja mam
fabik96 za 10x to wolabym tak zagrac 1x 1x 1x 2x 2x 3x - bym mial 6 losowan i w kazdym momencie wygrana
gram w gry lotto od roku i przesralem cos koło 4000zł a wygrałem z niecały 1000zł;P ale co się nie robi dla najwiekszej wygranej;D
franek,popatrz na wyniki Mini,każda liczba z innego przedziału,to daje do myślenia,które dzisiaj,będą
mozna gdybać i pasować ale to jest gra losowa także kuleczki nie muszą sie trzymac naszych systemów;p
wystarczy w jednym trafisz i ci sie zwraca kasa + maly zysk a jak trafisz za pierwszym, drugim, trzecim razem to masz wygrana
fabik haha
sam 9 przez to mini odpusciłem dzis
sam 9 przez to mini odpusciłem dzis
no bo jak wygrasz np x2 to ci sie zwracaja koszty poprzednich gier
sam 9 ale ja
bym dawał
4 7 8 36 37
bym dawał
4 7 8 36 37
o tyle jest dobrze ze sie wygrywa minimum 2 zlote, mozna grac na stawki a nie jak tutaj np 2,50 x 10 to wychodzi 0,50 x 10 = 5 zl w plecy
fabik nigdy nie gram systemem w MM i Keno , w inne gry bardzo rzadko na ChT
za 120zl mozna puscic 60 kuponow i po trafieniu nie byc w plecy chyba ze sie nie trafi w liczby to wtedy 120 do tylu, ale liczac mniejsze wygrane to gdzies okoklo 160 kuponow puszczonych
angierski tylko ja w keno zagrałem za 30zł na 15 losowań a 5 liczb trafiło się w 14 losowaniu;D
daro1992 no jak 30zl to nic, ale jak juz przegrywasz 70zl np to grasz do 120
angierski,puszczałem 100 kuponów,byłem pewny,że muszą wejść-nie
weszły kilka kuponów było na 5 losowan i 300,poszło się rąbać
weszły kilka kuponów było na 5 losowan i 300,poszło się rąbać
nie powinno sie odchodzic np w momencie straty 70zł raczej powinno sie grac do granicy prawdopodobienstwa, albo do granicy oplacalnosci
sam9 jesli grales systemem to mogla byc wtopa, albo ch-t niekiedy tez, najlepiej grac np 5 zakladami ale na wiekszej liczbie losowan
trisetum