Wpisy 1 164 353 – 1 164 452
12 października 2012 12:45 → 12 października 2012 13:12, 100 wpisów
lila, wtedy rozłożę współpracowników śmiechem i będę miał ich na sumieniu
Medeo..a te elektryczne kalesony to naprawde rewelacja dla Panow na zime....
lottomat...nie wiem czy cienki.Ma wi-fi,blothooth,kamerkę nie znam się,jemu starczy
lottomat..dalam za niego 1299 zeta i jemu starczy bo ona ma dopiero 10 lat więc raczej pracować na nim nie będzie
kiedys hp bylo czyms, super nagrywarki robilo, super lapki ale sie skiepscilo ...
Lilu..tu w polsce teraz..kursuje tam i tu..klopoty z 2"wohnungiem"tylko..zrobic"szajse"
każda duża marka kiedyś się skiepści, jak pójdzie w złym kierunku
ulexxxa
Sorry, ale mam dzień przyjęć i jak to zwykle w piątki wpadam tu i wypadam
Sorry, ale mam dzień przyjęć i jak to zwykle w piątki wpadam tu i wypadam
kondziu..taaa jasne może na ultrabooka za 5 kawałków.Za młody jest na drogie kompy.Podrośnie to się zobaczy poza tym nie ma cco dzieciaka tak uczyć bo za chwilkę przyjdzie i powie mi że chce BMW na urodziny
fabik
W dużym uproszczeniu robią ściepę i puszczają masakrycznie dużo zakładów dzięki czemu jest większa szansa trafienia
W dużym uproszczeniu robią ściepę i puszczają masakrycznie dużo zakładów dzięki czemu jest większa szansa trafienia
medea, jak mój staruszek w szpitalu leżał to tez wieeelką sciepę zrobili i ....mieli 0, zero, nul,
czemu akurat testowalem swifta ale l5 i powiem ze bylo naprawde ok ...
tez sie naczytalem keidys ze lg ssie ale te modele naprawde zrobily na mnie wrazenie
Lilu ja mam go jeszcze..jest niezly(lakierka czarna,tv i masa wsiego)..nawalilo cos tam i Pan dal do naprawy..wiesz co..
niedosc ze klawiature zamienili to jeszcze porysowany zwrocili..byl szok..dzwonienie wiecej kosztowalo niz naprawa itp. najpierw chcieli oddac 1000euro..a potem olali"szwajny"