Wpisy użytkownika out666
Łącznie 40 wpisów w archiwum, pokazane od nr 10 757. Kliknij numer wpisu, aby zobaczyć go w kontekście rozmowy.
« PoprzednieKolejne »
witam,
5/8 z plusem, niby brakuje tylko 3 a zawsze to AŻ trzech.... to już drugi raz w ciągu tygodnia
5/8 z plusem, niby brakuje tylko 3 a zawsze to AŻ trzech.... to już drugi raz w ciągu tygodnia
puscilem na chybil bez plusa na 9 skreslen... i dostalem 6/9 mialem 13/17/19/45/68/69
zabraklo 26/44/70
pozdrawiam, no i szostki w DL nie bylo :)
zabraklo 26/44/70
pozdrawiam, no i szostki w DL nie bylo :)
a wsobote losowanie DL nr 4500 okragla liczba tylko co to znaczy ??? :P
W losowaniu nr 4499 z dnia 2008-02-21 wygrane są w trakcie naliczania.
kurde no gram w DL od 15 lat. DWA razy mialem trojke!!!!! pawdopodobienstwo trojki to 1,76%
a w ciagu miesiaca kupilem kilka zdrapek LAS VEGAS i trafilem 2x 50zl!! gdzie prawdopodobienstwo tej wygranej to 0,003% i wez tu zrozum statystyke...
a w ciagu miesiaca kupilem kilka zdrapek LAS VEGAS i trafilem 2x 50zl!! gdzie prawdopodobienstwo tej wygranej to 0,003% i wez tu zrozum statystyke...
40zl to nie pieniadz, warto zaplacic, w sumie i tak wiecej idzie na lotto 

nie ma co sie napinac. w najgorszym przypadku zaakceptuja dwa zestawy liczb i po klopocie.
zero, bo teraz zmienili zasady i kazda liczbe po wylosowaniu wrzucaja spowrotem 

lila no w sensie ze sie ladowalo bez grafiki :O no i mi w polowie w ogole zerwalo audycje ;p i nie mam wynikow 

lila 10 minut po losowaniu jeszcze nigdy nie widzialem stad szok. btw. 3/10 :O
dobry no to dzisiaj wielkie nadzieje i rozczarowania

zaszalalem na lotto 7 w systemie

to co bedzie 55mln? sadzac po przeciazonych lottomatach to moze byc 

nech ja znajde sposob na to MM to im pokaze
w koncu wygram te 250.000 nie ma innej opcji
w koncu wygram te 250.000 nie ma innej opcjijocia no tak, co miałem się wysilać, i na wieczor tez to puszcze ale pewnie juz kulki zmienia
« PoprzednieKolejne »

a przed chwila bylo