Wpisy użytkownika bartek102
Łącznie 2 552 wpisów w archiwum, pokazane od nr 54 529. Kliknij numer wpisu, aby zobaczyć go w kontekście rozmowy.
« PoprzednieKolejne 100 »
Pozdrawiam wszystkich,jestem tutaj nowy ale gram w multi długo lecz od roku wtapiam strasznie
Gram na 6 cyfr potrójna stawka czytając tutaj wpisy to chyba nietypowo gram?
ph tez tak miałem dwa razy trafiłem 6/6x3 potem napaliłem się na siedem skreśleń wtopiłem kasę,odpuściłem i poszło 7/7x4 chory z tydzien łaziłem
niestety,najczęściej jak się kasa kończy i nie wyślesz to wchodzą!
Boguś najgorsze jest to że obiecuję sobie wysłać trzy zakłady a z rozpędu idzie kilkanaście
Opa lepiej żeby nie weszły chyba że masz silną psyche lub mnóstwo kasy
no na swoje wyszedłem,ale tylko dlatego ze zaznaczylem niechcący 77 i wpadło 4/6x4
Witam wszystkich,tydzień ogólnie do tyłu ale zaszaleję 10skreśleń x 2 na 14
Znowu kulki żle poukładali,teraz poproszę na 22-14,17,21,23,53,56,75,77,79
Witam,idzie fatalnie miałem wysłać za 30 a wysłałem za 80 ta chciwość mnie wykończy.Też tak macie?
Ph masz rację to już nałóg ale dający jakąś szansę bo inne nałogi nie bardzo
Powiem tak tamten rok zamknąłem na dużym plusie i to mnie zgubiło zacząłem szaleć na stawkach a teraz pokutuję
Pozytywnie podsumowując trzeba pokonać system czego wszystkim graczom życzę!!!
Boguś kwestia ilę trzeba kasy włożyć jak na początku wstąpienia tutaj pisałem nie znam się na systemach progresjach itp.gram na tzw. wyczucie z różnym skutkiem
zaplanowałem taką 8 na 22.00-12,19,21,44,49,63,69,77 i mam nadzieję że ten cały misterny plan nie pójdzie w p...du!pozdrawiam
Witam na 14 odpuszczam nie mam pojęcia jakie wysłać,może na 22 mnie coś "olśni" ale generalnie multi multi wtapiam strasznie a jak u was?
Witam wszystkich graczy ,przy niedzieli zaszaleję za 200 pln po 14 napiszę co ztego wyszło
musiałem jeszcze śmignąć po kupony do żabki,Boguś kombinuję z takich cyferek 22,23,26,32,33,37,44,49,55,62,67,69,77,79,80 wysyłam zestawy 5 i 6 liczb