Wpisy użytkownika Jaro721
Łącznie 767 wpisów w archiwum, pokazane od nr 1 754 939. Kliknij numer wpisu, aby zobaczyć go w kontekście rozmowy.
« PoprzednieKolejne 100 »
Zobaczcie se typy od MatkazMatka nie źle typuje ostatnio mial 6/10 sprawdźcie se.
czesc multipaskowicze co zrobic zeby wygrac pare groszy troche na swieta
macie jakies pewne liczby gram juz od 18 roku kupony byly jeszcze przez kalke zielone
emerytka co to za pieska masz , zobacz moj profil jakiego psa mam
greq to jest pies brok , mialem drugiego ale mi otruli suke dejzi
ostatnio w lato to siatke rozwalił poszed na dziewczynki , nie jestem zwolenikiem na lancuchu pies to jak czlonek rodziny od malego go mam
zobaczcie janusz miał 4 losowanie listopadzie ,jutro5 i zobaczcie liczbypazdziernik,wrzesien ,sierpien,lipiec pokrywaja sie 6-8 liczb jak chcecie to wam podam daty losowan janusza 5 losowania
podaje typy 5 losowania janusza lipiec19,07,godzina 14,,sierpien12,08godzina14,,,wrzesien11,09-godzina21,40,,,pazdziernik5,10,-godzina21,40- rok 2013 macie podane daty powybierajcie sobie liczby
czesc multipaskowicze słonko swieci temperatura za oknem 10 stopni na ślonsku
ciekawe co laskowski powie bo wczoraj portugalia mu się mazyła, a dzisiej powie ze pingwiny w totka grają
czesc wasyl jaka pogoda u ciebie bo umnie w rybniku slonko swieci 12 stopni ,koło biore i jade do psa z jedzeniem
wymyśliłem taką pierdołe rospisałem 80 liczb na alfabet polski i dotego dodałem który będzie losował fajny totek wychodzi
jackwer szkoda ogladac lepiej na koniec wyniku popatrzec, lata 80 za gurskiego to była piłka
ciekawy program jest ekspres reporterow jak naciagaja na alegro albo tablica pl
Zamit 22 bajera 3 - puszcze te dwie kupie sobie opony na zime 1 sztuka 125zł nowe bieznikowane
cześc jocia ty masz zdrowie siedzisz do rana już wyspana , sen miałaś z liczbami
Jocia znaczenie słów dom,budowa,działka ,pies,ogrodzenie jakie liczby do tego pasują z góry dziękuje JARO