Forum strony www.multipasko.pl [Regulamin]


Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów
Login:

Hasło:
Strona: 1 2 ... 540 541
Wyślij prywatną wiadomość do admina
Przewiń wpisy ↓

"Nasze 10-tki"


2005-11-23 (16:38)

status Multimajster
Data rejestracji: 2005-08-03
Ilość postów: 1140

1355
wpis nr 35 728

Podaje na dzi 10 tke: 2,29,31,35,64,71,73,20,10,38! 23 XI 2005
2005-11-23 (17:59)

status monika
Data rejestracji: 2005-11-07
Ilość postów: 147

1387
wpis nr 35 734

o co chodzi z tymi 10/? przeciez to prawie nie mozliwe, lepiej podawac 6 wieksze prawdopodobienstwo
2005-11-23 (18:18)

status Multimajster
Data rejestracji: 2005-08-03
Ilość postów: 1140

1355
wpis nr 35 738

Pani Moniko!



To jest mozliwwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ja gram dziennie 3- 6 tki i 3 -10 tki!





Ale 6-tka zycia Pani nie odmieni!!!



Pozdrawiam!
2005-11-23 (18:23)

status monika
Data rejestracji: 2005-11-07
Ilość postów: 147

1387
wpis nr 35 741

no fakt ale jak to mowia lepiej miec wrobla w garsci niz golebia na dachu

pozdrawiam
2005-11-23 (18:31)

status Multimajster
Data rejestracji: 2005-08-03
Ilość postów: 1140

1355
wpis nr 35 742

Pani Moniko!

Od 6- tek jest znany facet co trafia?



I Pani tam dala zapytanie!



Panienko !
2005-11-23 (19:08)

status wieczk
Data rejestracji: 2005-11-09
Ilość postów: 58

1397
wpis nr 35 747

3,8, 12, 13,14,43,46,47,51,78

Nieprawdopodobne, aczkolwiek mozliwe.
2005-11-23 (19:17)

status Multimajster
Data rejestracji: 2005-08-03
Ilość postów: 1140

1355
wpis nr 35 749

Dziekuje z podanie typ!



Pozdrawiam!



Jeszcze zdaze nadac!



\" Multimajster\"
2005-11-23 (19:42)

status Multimajster
Data rejestracji: 2005-08-03
Ilość postów: 1140

1355
wpis nr 35 750

Panie Wieczek jak dobrze napisalem!



Nadane razy 2 ! Jedn kupon Pana!



Pozdrawiam!
2005-11-23 (21:08)

status monika
Data rejestracji: 2005-11-07
Ilość postów: 147

1387
wpis nr 35 760

23 37 73 77 49 03 30 68 18 14



no to teraz 100000 moje

2005-11-23 (21:10)

status monika
Data rejestracji: 2005-11-07
Ilość postów: 147

1387
wpis nr 35 762

szkoda tylko ze nie moglamdzis wyslac tej 10 -tki
2005-11-23 (21:14)

status bravo
Data rejestracji: 2005-06-05
Ilość postów: 3646

979
wpis nr 35 764

Witam,



5-10-14-18-27-29-31-42-60-73



powodzenia
2005-11-23 (22:00)

status Multimajster
Data rejestracji: 2005-08-03
Ilość postów: 1140

1355
wpis nr 35 779

Dzi Bravo to naprawde Brawo 5z10!



Punktujemy tylko powyzej 5 z 10 tki tak myle!



Pozdrawiam!
2005-11-24 (08:58)

status Multimajster
Data rejestracji: 2005-08-03
Ilość postów: 1140

1355
wpis nr 35 798

24 XI 2005



2,14,25,32,35,48,57,60,72,77



Pozdrawiam!
2005-11-24 (09:38)

status 777ch
Data rejestracji: 2005-11-07
Ilość postów: 16521

1386
wpis nr 35 802

4,5,6+19,23,41,49,59,68,80
2005-11-24 (20:35)

status bravo
Data rejestracji: 2005-06-05
Ilość postów: 3646

979
wpis nr 35 849

Witam,



79-77-11-15-17-32-34-35-59-55



pozdrawiam
2005-11-24 (21:11)

status Janus
Data rejestracji: 2005-06-06
Ilość postów: 14775

982
wpis nr 35 852

Witam,

na dzi 7-11-16-18-19-24-28-41-50-74

Janus
2005-11-24 (22:58)

status maszyna
Data rejestracji: 2005-10-18
Ilość postów: 86

1330
wpis nr 35 865

27,39,45,49,53,55,61,65,67,75...same nieparzyste

pozdrawiam
2005-11-24 (23:04)

status wieczk
Data rejestracji: 2005-11-09
Ilość postów: 58

1397
wpis nr 35 867

Myle, ze ten watek szybko sie zdeaktualizuje z powodu slabych wyników, które wynikaja z rachunku prawdopodobienstwa. Rzeczywicie trafienie 5 na 5 czy 6 na 6, zycia nie zmienia, ale je znacznie ulatwia. Myle, ze na tym polu moga byc lepsze wyniki niz 10 na 10. Nie ludLmy sie trafienie 5z 10 jest latwiejsze niz 3 z 3. Wlanie trafilem 6-sty raz 3 na 3 w ciagu miesiaca i kilku dni. Gram na powtórke pozycji. Niestety, na tym forum nikogo, z wyjatkiem Admina to nie zainteresowalo, a pisze o tym w watku „Zastosowanie Excela do programowania multilotka” Za tydzien, moze dwa coraz rzadziej bedziemy tutaj typowac i zagladac.

Poza tym nie piszemy, na jakich kryteriach sie opieramy np. intuicji, analizie statystycznej(jakiej?),wiec typowanie jest nieciekawe. Jeli kto uzasadnilby ,ze wybral 10-tke tylko dlatego, ze przynila mu sie karta Kolo fortuny lub 12-stke(wisielec) to juz jest metoda, choc nie naukowa, ale jest.

Ciekawe byloby to nawet….Mam pomysl nawet na pewien eksperyment, moze go kiedy zaproponuje, choc wiem na jakie omieszenie mozna sie tutaj narazic. Jeli kto wie jakie eksperyment przeprowadzala para fizyków niemieckich Franz Bludorf i Grazyna Fosar, to wie co mam na myli.

2005-11-24 (23:17)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 35 870

Wiecz, nie masz racji piszac o tym malym zainteresowaniu powtórkami.

Nie wiem jak bylo wczeniej, ale ja juz ponad dwa lata temu ten temat poruszylam na forum i byl dyskutowany.

Prowadzilam analizy powtórem z dwóch ostatnich dni. Póltora roku temu wysylalam moje arkusze prowadzone w excelu osobom chetnym i zainteresowanym tematem.

Oczywicie byly robione na piechotke. Jako wtedy Admin tym sie nie zainteresowal - inni owszem.

Moze dlatego, ze nie trafilam 10/10?

Jest to do sprawdzenia w temacie \"Fobia - moje rozmowy o multilotku...\"



Zanim wypowiesz sie tak autorytatywnie na jaki temat - poczytaj dokladnie forum.

Wiem, zdaje sobie sprawe, ze rzadko ktokolwiek z obecnych forumowiczów traktuje moje wypowiedzi powaznie; a juz tematy, które ja poruszalam to w ogóle pomija.

Nie zalezy mi na tym.



Komu zalezalo by wyrobic mi opinie osoby glupiej, inni to chetnie podchwycili - jest dobrze.



Chce jedynie powiedziec, ze temat byl poruszany i moze warto sobie poczytac co o tym.



Pozdrawiam
2005-11-25 (06:37)

status wieczk
Data rejestracji: 2005-11-09
Ilość postów: 58

1397
wpis nr 35 882

Moj post nie ma znamion autoratywnego, ja tylko delikatnie zasygnalizowalem sprawe i nic wiecej.NIe czytalem tresci callego forum-to prawda.
| Dodaj wpis w tym temacie | Spis tematów | Wyniki lottoStrona: 1 2 ... 540 541
Wyślij prywatną wiadomość do admina