Forum strony www.multipasko.pl [Regulamin]


Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów
Login:

Hasło:
Strona: 1
Wyślij wiadomość do admina

Przewiń wpisy ↓

Jak zaczac?

2005-02-14 (01:29)

status multiNowy
Data rejestracji: 2005-02-14
Ilość postów: 3

674
wpis nr 9 573
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

Hi!



Mam probe - czy móglby mi kto z Was doradzic jak zaczac grac w Multiltka?



Gralem bardzo rzadko, sporadycznie, skrelajac przypadkowe liczby. Raz trafilem 3 z 4 liczb (i to byl mój jedyny sukces:) Teraz, gdy dowiedzialem sie, ze kolega który gra czeciej i uzyskuje z tego jakie profity to sam postanowilem spróbowac. Nie bardzo wiem tylko jak sie do tego zabrac, czy moglibycie mi doradzic jak zaczac? Nie prosze Was o tzw. \'pewniaki\' tylko o jaka (wlaciwa w Waszym przekonaniu) metode czy system, który bylby najlepszy dla poczatkujacego w tej grze. Jestem (jak to sie okrela) zielony w tym temacie, bo mnie to wogóle (do dzisiaj) nie interesowalo, ale mam ochote poszukac swojego szczecia w tej grze. Czy istnieje jaki ciekawy \'poradnik\' dla takich, którzy dopiero co zaczynaja przygode z multilotkiem?



Z góry dziekuje za ewentualne porady i pozdrawiam!

2005-02-14 (12:02)

status zxc
Data rejestracji: 2005-02-06
Ilość postów: 27

636
wpis nr 9 585
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

Prsze zakupic-- PAIRS 2004 -PLUS + MULTI-MANIAK +LOTTO XP 5,26 ustawic na 7 lub 60 lubxxx l0sowan i porówwnujac zapisywac z powazaniem --do - gry - zxc ...
2005-02-14 (13:27)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 9 591
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

Mozna takze korzystac z gotowych propozycji podawanych w typach na zywo na tej stronce.

Kazdy ma swój jaki sposób i nie zawsze podpiera sie profesjonalnymi programami do analiz.

Najwazniejsze w tym wszystkim to ledzic na biezaco losowania i sobie notowac.

NieLle to wychodzi w Excelu, ale mozna takze na zwyklej kartce w kratke. Czasami wpatrujac sie w te liczby czlowiek dostaje olnienia.

Kazdy sposób jest dobry.
2005-02-14 (14:23)