Forum strony www.multipasko.pl [Regulamin]


Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów
Login:

Hasło:
Strona: 1 2 3
Wyślij prywatną wiadomość do admina

Stale numery???


2005-01-29 (11:16)

statusdiego
Data rejestracji: 2004-11-26
Ilość postów: 124

504
wpis nr 8 802

.....NONONOOOOO !!
2005-01-29 (12:41)

statusPasko
Data rejestracji: 2003-08-03
Ilość postów: 3821
ADMIN
1
wpis nr 8 816

Trójeczka bardzo pewna ... tak na 80%

Kazdy by sie cieszyl, gdyby dalo sie takie znaleLc hehehe chyba tylko w jaki sposób zagladajac w przyszloc, albo nawiazujac nic porozumienia z Bogiem mozna dostawac takie trójki.



Póki co podajac trójke nie jest ona bardziej pewna niz 2 %



Pozdrawiam

2005-01-29 (13:09)

statusfobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 8 821

Och, Pasko!

Pomarzyc nie wolno?
2005-01-29 (19:27)

statusbobparis
Data rejestracji: 2004-01-06
Ilość postów: 297

119
wpis nr 8 832

fobia1 - masz absolutna racje mówiac iz bylaby szczeliwa majac tylko parke lub trójke,bo mozna zarobic na tym kase podwyzszajac stawke.Jest jedno ale?co zrobic w przypadku gdy kasa sie konczy lub skonczyla a trzeba zaplacic za podwyzszenie stawki. Pasko - sluszne spostrzezenie.Pozdrawiam.
2005-01-29 (21:07)

statusdiego
Data rejestracji: 2004-11-26
Ilość postów: 124

504
wpis nr 8 841

To znowu Ja, sprawdzam lacznoc!!!
2005-01-30 (00:02)

statusfobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 8 855

Spokojnie Diego, wyluzuj, dziala wszystko jak nalezy.
2005-01-30 (08:18)

statusdiego
Data rejestracji: 2004-11-26
Ilość postów: 124

504
wpis nr 8 861

Jasne111 Fajnie!!!
2005-01-30 (13:51)

statusMarcin B
Data rejestracji: 2005-01-25
Ilość postów: 21

587
wpis nr 8 894

Prosze nie rozbijajcie analiz o okragle kanty .... Mozecie mi wierzyc albo nie, ale analizami zajmujac sie józ kilka lat - doszlem do tego ze do 5 liczb typuje z prawdopodobienstwem ponizej 1 do 3. To tak jakby 20 kul bylo losowane z 60 a nie 80. Moze to nie wiele, ale wystarczy na to zeby grac i nic nie przegrywac. Typuje tu razem z wami dopiero od 9 dni pod nikiem Marcin Bula. Zerknijcie za jaki miesiac na ten nik do rankingu typów na zywo i przekonacie sie ze nie klamie.

Pozdrawiam i zycze owocnych analiz.
2005-01-30 (21:32)

statusseb
Data rejestracji: 2004-10-24
Ilość postów: 86

442
wpis nr 8 910

Ludzie oszukujecie sie sami!! Ost czasu przegralem z 500zl. tzn w samym styczniu. bo gralem wlasnie na parki i tu najwiecej umoczylem! Jasze, nie ma zadnych analiz, a to ze ktos tam sobie typuje jakies tam pewniaki to poprostu \"lipa\"!!!! nic z tego nie wynika. mozna tylko wtopic wiecej. Ja juz nie gram na jakies tam systemy! Poprostu gram codzien ale albo sobie skreslam jak mi do glowy przyjdzie albo na chybil! Bo tak jak mowie gdyby cos bylo z tych moich i waszych analiz to juz byli bysmy bogaci. Lepiej sobie glowy nie zawracac! Pozdrawiam wszystkich!
2005-02-01 (14:18)

statusPilot
Data rejestracji: 2005-01-16
Ilość postów: 6

579
wpis nr 8 959

Nie mam nic przeciwko analizie czy obserwacji wylosowanych liczb w ML, sam tez

to robie.Ale jeli co wygralem to grajac na ch/t lub skrelajac bez skladu i ladu. Bo te analizowane okazywaly sie najczeciej ,,lidzbami tredywatymi,, .

Marcin B. gdyby wysylal swoje typy, bylby na minusie, no nie takim jak seb, ale na minusie. Oby to mu sie zmienilo.Ciekawe ile osób podaje typy wynikajace z analiz a ile wybiera je w inny sposób. Seb`owi moge doradzic aby spróbowal wybrac osoby z rankingu i zagrac ich liczbami.Moze Ci sie powiedzie?

Pozdrawiam
2005-02-01 (14:49)

statusMarcin B
Data rejestracji: 2005-01-25
Ilość postów: 21

587
wpis nr 8 960

Pilot

Masz racie piszac ze gdybym gral na swoje typy, to w tej chwili bym byl na minusie. Ale zauwaz ze ja tutaj wraz z Wami typuje dopiero od 12 losowan. Wiec redniej zysku i strat nie da sie jeszcze obliczyc, na podstawie tylu losowan.
2005-02-02 (22:21)

statusseb
Data rejestracji: 2004-10-24
Ilość postów: 86

442
wpis nr 9 019

pilot, nie bede patrzyl do jakiegos tam rankingu bo to sensu nie ma. Lepiej umoczyc kase w inny sposob. Jedno jest pewne, grac trzeba bo kto nie ryzykuje ten szampana nie pije, ale juz nigdy na 2 liczby nie gram, bo i tak ciezko trafic mimo \"analiz\" ktore nic nie daja. Stale numery + pare zakladow na chybil czasami nie zrujnuje mnie az tak jak te 500zl puszczone w styczniu.
2005-02-03 (22:23)

statusseb
Data rejestracji: 2004-10-24
Ilość postów: 86

442
wpis nr 9 047

nie gram juz na stala dyche. odjolem jedna liczbe i gram na 9, i dzis trafilem 5/9. zastanawiam sieczy nie ujac jeszcze jednej??
2005-02-03 (22:55)

statusstopmaniac
Data rejestracji: 2004-12-23
Ilość postów: 71

544
wpis nr 9 050

Seb

a efekt bedzie taki, ze znów wrócisz do parek lub trójek hi, hi, hi

Bo prawda jest taka, ze je po prostu latwiej trafic!!!

Pozdrawiam i zycze szczecia!
2005-02-04 (20:40)

statusseb
Data rejestracji: 2004-10-24
Ilość postów: 86

442
wpis nr 9 078

Nie wroce bo nie chce duzej kasy umoczyc. a tak to jestem w plecy ale nie tak duzo. A moze sie cos przytrafi wkoncu np 8/9.
| Dodaj wpis w tym temacie | Spis tematów | Wyniki lottoStrona: 1 2 3
Wyślij prywatną wiadomość do admina

Statystyka forum:    
Piszących osób w ostatnich 30 dniach: 163 Ilość tematów: 3919 Ilość odsłon tematów: 51345913 Ilość wypowiedzi: 1171645