Wpisy 990 685 – 990 784
20 czerwca 2012 23:14 → 20 czerwca 2012 23:59, 100 wpisów
scolls , ja na razie nie szukam , ja jestem elektrykiem i już bym mógł pracować ale czekam na lżejszą pracę , może mi wypali
jakwar moja znajoma oskarzyla lekarza w UK o molestowanie tzn. w sumie chciala ale poszla na ugode dlugo by pisac to bylo zwykle badanie i wyciagnela 2000Ł do reki i przeprosiny przelozonego
jackwar...na takiej maszynie chciał bym pracować
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Ep09-032a_locomotive.jpg&filetimestamp=20090930145443
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Ep09-032a_locomotive.jpg&filetimestamp=20090930145443
amour prawde mowiac nie wiem dokladnie bo za stary jestem na studiowanie ale polskie uczelnie tez sa choc glownie renomowane to angielskie
amour w UK nie ma polskich uczelni , jak chcesz się tam uczyć musisz znać dobrze angielski
jackwar ja osobiscie wyciagnolem od mojego bylego pracodawcy za mobbing i inne rzeczy ponad 5000Ł podstawa bylo to ze nie mialem kontraktu a po drugie chcial mnie zmusic do pracy tzn.wiecej za te same pieniadze i sie postawilem zreszta moi koledzy tez i w sumie zaplacil cos kolo 15.000Ł
Jackwar...zebym miał forsę to jak najbardziej
scolls ale tam to nie tu , ja już miałem dość i na wszelki wypadek nagrywałem rozmowy z przełożonymi , jak koledze puściłem nagranie to po chwili powiedział , wyłącz to bo nie da się tego słuchać , ja bym im w ryj zaj...
sa polskie uczelnie ale jesli chesz osoagnac cos wiecej to glownie licza sie uczelnie angielskie...znam chlopaka ktory pracuje w salonie telefoni komorkowej zarabia teraz okolo 1600Ł na reke i studiuje cos tam zwiazane z wieziennictwem....docelowo jak skonczy te studia moze zarabiac nawet 10 tys, funtow miesiecznie
jakcwar ja tez nagrywalem spotkania dyscyplinarne ale tu w Uk bez zgody przelozonego to jest nielegalne i nie moze byc wdrozone do sprawy
scolls w polsce do więziennictwa żaden anglik by nie mógł się dostać bo trzeba mieć polskie obywatelstwo