Wpisy 958 409 – 958 508
29 maja 2012 09:10 → 29 maja 2012 10:29, 100 wpisów
medea - podoba Ci się ?
najpiękniejsza o .........
http://www.youtube.com/watch?v=269XwZgYMuI&feature=related
najpiękniejsza o .........
http://www.youtube.com/watch?v=269XwZgYMuI&feature=related
***a 3/5 nie chce dać całej 5-tki-fuck,fuck dziadki leśne totalizatory fuck
Medea..
emeryt
Ten kawałek wprawia mnie w taki sympatyczny nastrój podobny do tego jaki mamy pod koniec gorącego letniego dnia gdy nadchodząca noc przynosi nam ukojenie od upału i czujemy się z tego powodu tak szczęśliwi, że nie mamy siły i ochoty myśleć o następnym dniu.
Nie jestem zbyt muzykalna, ale mam kilka utworów, które wywołują u mnie emocje. Taki na przykład polonez "Pożegnanie ojczyzny" lub "Ma vlast" czyli moja ojczyzna Smetany, bo niewiele utworów potrafi tak pięknie pokazać uczucia do ziemi rodzinne. Oczywiście jest też kilka takich, które mnie po prostu bawią bez aż takiego patosu i emocji jak na przykład "Popcorn", ale nie w wersji z żabką tylko oryginalna wersja
Ten kawałek wprawia mnie w taki sympatyczny nastrój podobny do tego jaki mamy pod koniec gorącego letniego dnia gdy nadchodząca noc przynosi nam ukojenie od upału i czujemy się z tego powodu tak szczęśliwi, że nie mamy siły i ochoty myśleć o następnym dniu.
Nie jestem zbyt muzykalna, ale mam kilka utworów, które wywołują u mnie emocje. Taki na przykład polonez "Pożegnanie ojczyzny" lub "Ma vlast" czyli moja ojczyzna Smetany, bo niewiele utworów potrafi tak pięknie pokazać uczucia do ziemi rodzinne. Oczywiście jest też kilka takich, które mnie po prostu bawią bez aż takiego patosu i emocji jak na przykład "Popcorn", ale nie w wersji z żabką tylko oryginalna wersja
jano
Co by tu powiedzieć by nie skłamać ????
Weźmy przykład z wczoraj wysłane 5 kuponów "autorskich" oraz dwa chybiki w tym jeden z plusem. Wynik z chybika 3/4 czyli 8 złotych reszta pudło. Jednym słowem porażka na całej linii
Co by tu powiedzieć by nie skłamać ????