Wpisy 888 534 – 888 633
13 kwietnia 2012 12:15 → 13 kwietnia 2012 13:45, 100 wpisów
nie bój się nie podpatrze mam już skteślone tak dla porównania po losowaniu...
majwoj23
I powodzenia w pracy mój towarzyszu niedoli U mnie też dzień, ale na szczęście z przerwami takimi jak teraz.
I powodzenia w pracy mój towarzyszu niedoli U mnie też dzień, ale na szczęście z przerwami takimi jak teraz.
robal
Kwestia tego pana to inna bajka. To nie przesąd to moje przekleństwo a nawet Nemezis jako gracza
Kwestia tego pana to inna bajka. To nie przesąd to moje przekleństwo a nawet Nemezis jako gracza
do 14
islandorka 30,5
ja jestem sam na zmianie i obsługuje cała linie produkcyjna tzn. chyba ze 20 maszyn (jestem mechanikiem operatorem elektrykiem itp.itd ,żeby tak jeszcze wypłatę za 3-4 brać)wyzysk .
ja jestem sam na zmianie i obsługuje cała linie produkcyjna tzn. chyba ze 20 maszyn (jestem mechanikiem operatorem elektrykiem itp.itd ,żeby tak jeszcze wypłatę za 3-4 brać)wyzysk .
medea
a próbowałas kiedyś bez oglądania losowań ? -
- takie odczynianie znosi pecha
Kaska
widziałaś tam ? - rekord blisko -
wskazaniami programu wygrana z chybił-trafił
a próbowałas kiedyś bez oglądania losowań ? -
- takie odczynianie znosi pecha
Kaska
widziałaś tam ? - rekord blisko -
wskazaniami programu wygrana z chybił-trafił
A z pierwszego /chyba/ linku dzisiaj - też mocne -
>>...oczekujemy wpłaty na nasze konto 10 % zysków z Państwa wygranych w pierwszym miesiącu...<<
>>...oczekujemy wpłaty na nasze konto 10 % zysków z Państwa wygranych w pierwszym miesiącu...<<
majwoj
A to tak jak u mnie w budżetówce. Jeden młodszy referent odwalający robotę za wydział za minimalną krajową i trzech pilnujących go doświadczonych urzędników za odpowiednio 1,5 (inspektor), 2 ( starszy inspektor ) oraz 6 ( kierownik) x minimalną krajową. A kogo zwolnią jak rząd zarząda cięć
A najgorsze jest, że ten kierownik - obibownik powoduje, że wszyscy myslą o kolosalnych zarobkach w administracji