Wpisy 5 146 058 – 5 146 181
6 października 2024 14:43 → 6 października 2024 17:46, 100 wpisów
I uciekł admin , pamiętajcie że nazwanie kogoś idiotka na czacie jest dozwolone , zbigniew może to wszyscy mogą pasko pozwala byle wpisy były
@5 146 047 Pasko:
czytałem to do słowa absurd
dalej nie ma sensu
ja nie zazdroszczę godzin spędzonych na treningach i kasy której jej zazdroszczą
jestem z wykształcenia treneren...też tenisa
i oceniam tylko z punktu widzenia trenera... a nie LAIKA czy KIBOLA
i skoczy jej się na tych.... swoich warunkach
dużo młodych idzie
przed chwilą turniej w Pekinie wygrała 20-letnia COCO
trener został nazwany przez radwańską BUDDĄ... jak chciał skończyć pracę z nią
bo jak chce skończyć pracę,
to tak samo siedział znudzony jej fochami i jej psycholożki w czasie... gry Igi od turnieju Wimbledonu... trener nie może być dodatkiem do psycholożki, która nawet z nią do fryzjera szła i wtrącała się do jej fryzury
trener ma już ciepłą posadkę..... nad zalewem Zegrzyńskim ...u W....
rzeczywiście żałosny w tym akurat wypadku jest twój komentarz i w tym się zgadzam
bo na to 1 miejsce czeka już dobrych 5-8 zawodniczek ...
więcej szczegółów jej błędów... szkoda czasu.. tylko o niektórych wspomniałem dzisiaj.. w ciągu ostatnich 6 lat oglądałem prawie wszystkie jej pojedynki
jeśli ona prowadzi 40:0 i ma swoje serwy i przegrywa gemy... niby światowa jedynka
to kompletna żenada
z radwańską to zupełnie inna sprawa.... gdyby startowała w FINALS roku Wiliams
to NIGDY radwańska nie byłaby na 2 miejscu w rankingu
bo ta zamiast wybierać główne turnieje ... to latała po całym świecie.... za dolarkami
czytałem to do słowa absurd
dalej nie ma sensu
ja nie zazdroszczę godzin spędzonych na treningach i kasy której jej zazdroszczą
jestem z wykształcenia treneren...też tenisa
i oceniam tylko z punktu widzenia trenera... a nie LAIKA czy KIBOLA
i skoczy jej się na tych.... swoich warunkach
dużo młodych idzie
przed chwilą turniej w Pekinie wygrała 20-letnia COCO