Wpisy 3 974 687 – 3 974 786
11 października 2020 17:45 → 11 października 2020 18:31, 100 wpisów
Dziękuję Powiem Ci ze nie drogi bo gdzieś 25 złotych a wystarczą dwie warstwy na ładne pokrycie i z top coat może siedzieć nawet dwa tygodnie.
mnie tylko ona sie podoba i jej wierze (napisalem jej posta na facebooku)

Nie znam się, ale wygląda jak org. W ogóle nie zmienia nie czarnieje nie zdziera
O matko żadna z tych melodii
Stal chirurgiczna tak ma. I nie zostawia tych zielonych odcieni na palcu
I po co mi książę
3 974 685. Eden 2020-10-11 (17:44)
A z księciem to racja. Mam wrażenie, że niektórzy zamiast partnerki szukają drugiej matki
Dziewczyno czytasz mi w myślach
A z księciem to racja. Mam wrażenie, że niektórzy zamiast partnerki szukają drugiej matki
Dziewczyno czytasz mi w myślach
A skąd wiesz ze ci poda
Przed chwilą padło 7 x 7/7 (10 500 zł) w grze Keno. Zobacz szczegóły
Ja nie o waldusiu tylko ogólnie o facetach
Eden a Waldi to twój!
A o kim. Piszecie wyzej
710,711?
Ja ogólnie o facetach a {wy o Waldusiu
Zaraz się zamotamy
Już się odnalazłyśmy.
Po prostu nie możemy przestać myśleć o waldusiu
Po prostu nie możemy przestać myśleć o waldusiu
Waldi co ty z nami robisz
Tak wzięła od dziadka
Eden widzisz znów faceci
To dlatego Johno ciągle wygrywa
Waldus gdzie już idziesz
Jeszcze ranek nie tak blisko...
Zdurniales
Nastusia
Jaki mecz ja tylko la
Może ciastek
To jeszcze waldi szrek i zb osioł
Eden
Witajcie
Poznałam dwie Natalie ostatnio nawet 3 i same fajne kobitki
Johno

Oczywiście, Natalie są zajebiste. Jestem tego świadomym przykładem
No nie bądź taki, zdradź nam sposob
Takiego muchomora dziś w lesie spotkałam
Ojej biedronko suadlas na niego
Mam Natalie koleżankę w pracy jest super
Ha ha ale piękny jest