Wpisy 3 915 960 – 3 916 059
24 lipca 2020 23:33 → 25 lipca 2020 08:51, 100 wpisów
a po co tam wchodzisz? ja w takie profile nie wchodzę nawet skoro są niskiego poziomu
Tak zmęczyłem się ale jeśli myślisz o kartonach co pisałem to nie tym, na działce dużo dziś porobiłem i jestem zmęczony
KrolRoow
Przecież to są wszystkie twoje poprzednie nicki.Prawda boli ?
Przecież to są wszystkie twoje poprzednie nicki.Prawda boli ?
Od poniedziałku nie będzie mnie ogólnie na internecie nie wiem jak długi może dwa tygodnie może i miech
A specjalnie pakietu w telefonie nie chce mi się uruchamiać chyba że tak zrobię, wymieniam cała instalację elektryczną na nową są fajne bajery kontaktu z USB inne rzeczy
Chyba że szybciej to pójdzie ja nie elektryk więc się zgrywać nie będę nie znam się
Później gipsowanie itp trochę pracy będzie pasuje to jakoś wytrzymać najgorzej zacząć
no na pewno ... choćby Jan Paweł II ... ale wiadomo nie żyjemy wiecznie
nie wiem jak czat ... ale stronka na pewno nie zamierza mieć końca
Mi akurat pasuje to że sobie można liczby sprawdzić czy z danego układu pady wygrane to jest jak dla mnie bardzo dobra rzecz
Pasko zrób drugi czat jeden taki na poziomie ten niech taki będzie a drugi by sobie ludzie mogli się błotem obrzucać
Mulag, lepiej takiego czegoś nie czytać. Przejść na dietę informacyjną.
Najbardziej aktywni czatowicze w ostatnim dniu:
- KrolRoow - 93 wpisów
- Mulag - 70 wpisów
- Gosia__77 - 48 wpisów
- Pensjonat - 46 wpisów
- Bambi - 35 wpisów
- waldus - 33 wpisów
- Pasko - 27 wpisów
- zbigniew g - 24 wpisów
- tomi77 - 23 wpisów
- Biedroneczka1977 - 22 wpisów
- Forsami - 18 wpisów
- makler - 17 wpisów
- zgrywus - 17 wpisów
- Robal_36 - 15 wpisów
- emerytka 46 - 14 wpisów
- multijune177 - 12 wpisów
- Wędrowca netowy - 11 wpisów
- Mewa - 10 wpisów
- RT1 - 9 wpisów
- pauuuuula - 8 wpisów
- BrandImage - 8 wpisów
- panoramix - 7 wpisów
- Vondeoff - 7 wpisów
- Wojtt - 7 wpisów
- Angierski - 6 wpisów
- dotam - 5 wpisów
- Rrrooobbbeeerrrttt - 4 wpisów