Wpisy 3 877 328 – 3 877 427
14 czerwca 2020 19:35 → 14 czerwca 2020 20:27, 100 wpisów
No właśnie nie widzę pewniaków na wieczor gdzieś mi okulary zginęły
kasy z wygranych też już nie widzę czas do okulisty po mocniejsze szkła
3 877 301. zgrywus witajy tutaj TY tez masz racji troche ,jestem po kursie pisania na maszynie bez uzywania wzrokuczyli pisanie bez wrokowe kiedyś miałem takie zajecia gdy robiłaem taki kurs sekretariat kaddry ibankowość i zarzadzanie,, i to mi się nieraz i tez w pewnym stopniu i przydaje, tylko to własnie jest tak że szybko piszę i nie zwracam uwagi zbytnio na znaki polskie i inerpunkcje i dużo robie tez błedów ortograficznych i kogoś to może tez i bardzo razić , ale przepraszam za to bardzo wszystkich jeśli to i czytaja i pomyślą o mnie o jakiś nieuk, nie niejestem taka osoba, z jezyka polkiego zawsze miałem 4 zaś niemiecki bykło lepiej bo była 5 ka , ale to stre czasy juz, dlatego piszac chce cos ś przekazać, nie zebym sie tym chwalił, oj nie , dlamnie liczy sie przekaz wiadomosci niz jakies tam błedy ortograficzne, jeszcze nikt się taki nieurodził co by niezrobił jakiś błedów czy to podczas pisania czy zycia,
Marian bo nie wytrzymam ze śmiechu wszyscy myślą że ja żaba bo robie rechu rechu
Marian i kiedy to pokażesz ?
Mulag ma złotu kibel ?
A prosił o datki bo nie ma dla króliczka ?
No nie widziałem
Marian
Ja mam taki

To jest jako inwestycja w złoto bo mega mówił że sztabki już nie są w modzie