Wpisy 3 339 839 – 3 339 938
2 września 2018 22:51 → 3 września 2018 08:02, 100 wpisów
Wujku GABRIEL jak przyjedziesz to ja będę Ci wysyłał kupony
Seba spytam kierowce czym jeżdże bo nie znam się na tych znaczkach na masce
Seba wiem tylko że na masce jest taki celownik i się kiedyś pytam kierowcy po co on a on żeby trafić np. rowerzyste i jakbym nie otworzył drzwi toby go nie trafił
Napisz co widzisz na masce to Ci powiem czym jezdzisz
To jak masz na masce celownik to ten Twój samochód już jest bardzo stary
Teraz już celowników na masce nie wolno instalować
Sportowy to on był 30 lat temu
A dresy masz pewnie już podarte
Pojedziemy do sklepu i kupimy Ci nowe dresy i nowy samochód
GABRIEL Ja już mam agencję
Idź już bo łańcuch czeka
GABRIEL jesteś ulubieńcem Pasko
To dobrze że nie masz dwóch lewych nóg
jacunn dziś już nie
kiedyś zwonie do pizzerii i zamawiam picie a dziunia pyta z czym ta picia ?
Dziś nie ma pytań
Seba kiedyś zwonił do agencji po dziunie i zadawał tyle pytań aż w końcu burdel mama się go pyta ..aaa uja pan masz ? a Seba do niej ...a czym bym numer wykręcił ?
jacunn mogę Ci dostarczyć jak zamówisz
GABRIEL
Ale numer
Jutro idę na 9.00 do szkoły
GABRIEL Jacunn jak mnie zobaczy to już o nic nie będzie pytał
Umówiłem się z nią na 9.00
Na 9.00 skoro świt
Na 9.00 skoro świt
JP już sobie wyobrażam Sebe jak stoi przede mną i macha workiem z kapciami a na worku Skrzat
Skrzat czyli krasnalek
Witam
jak wygrane? u mnie ostatnio same drobne zwroty
3 339 885.
mw29121986
dzisiaj nie grałem dzień odpoczynku od lotto
nie idzie ostatnio nic większego trafić
Cześć
Arczi
Za Extremę
Za Extremę
mw29121986 dziś niedziela a w niedziele nie gramy w gry TS
w niedziele coraz rzadziej gram
idę spać nara
mw29121986 dobrej nocy
Idę spać i ja
Witam!!!
No cóż-jak się dwa "pewniaki"Trafnie wytypiło...to się i 3x4/10 MA
No cóż-jak się dwa "pewniaki"Trafnie wytypiło...to się i 3x4/10 MA
Gonzaga.
W niedzielę się nie gra.
Szpiegów 17.
dobranoc sebastian kolorowych snów