Wpisy 3 280 673 – 3 280 772
1 lipca 2018 23:41 → 2 lipca 2018 00:14, 100 wpisów
To czemu mi liczb Sebastian nie podajesz bym i ja wygrał..można na K G..
Mulag w domu masz lottomat ?
Forsa nie mówiłeś że chcesz liczby do mini
Na klatce trzymasz lottomat?
Miałem liczby tak jak losowali żadne litery nie weszły to chyba dobrze
I każdy sobie drukuje ile chce ?
Sebastian chcę.....wygrać..być bogaty...itd....nie pracować zwiedzać cmentarze wojenne ..
Forsa a nie lepiej zwiedzać różne kraje?
Chcesz zwiedzać cmentarze?
Człowieku
Nie chcesz pracować?
Sebastian gram w Mini takimi od prawie 16 lat...6,15,23,31,39 ..i ktoś mi tu raz żartobliwie złośliwe napisał że ten zakład wyjdzie w 2099
Ale Ci ten kolchoz narobił bałaganu
Kto VI to napisał?
Zgrywus czy Zbigniew ?
Forsami mam w takim razie pomysł
Forsami skoro to ma paść w 2099 roku to zrób tak
Przekazuje te liczby z pokolenia na pokolenie i ktoś z Twojej rodziny w końcu trafi
też myślę że w testamencie trzeba przekazywać ważny kupon z prośbą kontynuacji grania
Też tak myślę
Sebastian zatypowane...i to po wsze czasy zawsze będzie grane..szkoda że Miriam. Nie zagrał w realu tego Mini..miałby dużo a to tylko 1,25 dziennie ..zamiast fajek..na dziesięć losowań..
Myślę że te liczby mają potencjał i wpadną troszkę wcześniej
Forsami miał by 90 tyś zł
Szkoda że nie zagrał
A pisał że miał zagrać na 10 losowań
tylko są jeszcze zachowki najwyżej podzielić się z rodziną jedną liczbą całej tajemnicy nie a jak nie ma testamentu to spadek żona 1/2 plus z tej reszty z dziecmi walka o kupon z ustalonymi numerami będzie w grze
Sebastian co mnie kur...rodzina obchodzi jaka rodzina ..ja gram ja ponosze koszty poświęcam się dla Ideii dla świętości sprawy a tym pasożytom tylko gotowe bez trudu i wyżeczeń o nie nie.nie nie mie..
Ale ktoś musi kupon puszczać
Forsami Ty się poświęcasz ?
I ponosisz koszty ?
Ale to są małe koszty
Mulag Ty mnie znasz i wiesz oco chodzi...pasożyty to trzeba tępić