Wpisy 2 977 763 – 2 977 862
15 września 2017 22:35 → 15 września 2017 23:59, 100 wpisów
Moja przygoda ze spoconym Jackiem jeszcze się nie zaczęła a już się skończyła EJP jest dla dobrych typerów w EP - taniej za 5zł poćwiczyć i dopiero brać się za euromiliony
Ja już skreślilem 12 miniakowmini najlepsze,szczególnie jesienia
Janowicz przegral bo...miał źle przygotowane rakietyto wiem dlaczego przegrywam w duzego....bo źle liczby mi losuja
Ja nie grałem nie gram i grał nie będę za 12,50 mam 1 zakład lotto z Plusem na trzy losowania i jeszcze mi zostaje na pięć pudełek zapałek
Sebo jak mini codziennie to jak kumulacja bezsensu graj w Lotto z plusem o 9 Milionów i 1milion w plusie
A POCO AZ 16OKIENEK WYSYLAC W MINI , NIE LEPIEJ 1OKIENKO Z TRAFNYMI NUMERAMI NA 16 DNI? CZEKAC I LAPAC LICZBY AZ WYJDA
Arczi gram to od kilku lat i łapie mnie już zaćma od braku wygranej 6,15,23,31,39
Wysłałem eurojachpot z chybika na początek, 3,16,33,44,46 i 2 z10 to 2,6 . żadna nie weszła "0"
już nigdy nie zagram w tą grę
już nigdy nie zagram w tą grę
FORSAMI widocznie nie na tych liczbach grasz na ktorych wpada kasa
Rychu i słusznie zagraj w Lotto z Plusem jutra kumulacja 9 Milionów
Nie mam szczęścia w lotto prędzej w multi
Zobaczymy jak będzie w eurojacku
Zobaczymy jak będzie w eurojacku
FORSAMI rozumie Cie skad ja to znam, z tym szczesciem ale niemartw sie graj dalej a zobaczysz ze ta twoja cierpliwosc niedlugo ci sie wynagrodzi i trafisz wkoncu te 5 z 5 ja ci tego zycze z calego serca grunt to pozytywne myslenie i wiara w to ze trafisz wkoncu
Rok temu w mini 4\5 ,w tym rzadko grałem bo w multi wierzyłem.?.i poległem jak ksiądz na wierze
sebo te slowa to jest prawda ze wiara czyni cuda
Oki Forsami Ja gram mm od ponad 20 lat na wszystkie losowania, ale czasami się zwróci. największa wygrana to 180 zł w systemie... to teraz oblicz ile w plecy za marzenia trzeba płacić
Ja gram i czekam te 1,25,gdzieś znajde wystarczy nawet sprzedać 3 butelki i juz jest na mini