Wpisy 2 639 461 – 2 639 560
5 maja 2016 00:01 → 5 maja 2016 09:45, 100 wpisów
ogólnie MCSI tak jak rozmawialiśmy ostatnio to coraz ciekawiej jest bo kolejne dwie osoby wygrały w Lotto Plus a jakoś chyba z rachunku prawdopodobieństwa wynika podobnie jak w Lotto
To już 5 i 6 szóstka w Lotto Plus w przeciągu całej obecnej kumulacji. Mimo, że liczba zakładów w Lotto Plus jest prawie o połowę mniejsza niż w Lotto.
Dokładnie, trochę to dziwne ale może ja nie znam się na statystyce
Teoretycznie pewnie może być tak, że jeszcze przez dwa, trzy losowania nie będzie szóstki w Lotto a w Lotto Plus będą padały co losowanie. Jakieś prawdopodobieństwo tego istnieje. Ale chyba jednak nie jest ono za duże i z matematycznego punktu widzenia szóstka w Lotto powinna już dawno paść.
Ktoś podawała argument, że we wtorek około 5 milionów kombinacji nie zostało wytypowanych, zakładając, że żadna kombinacja wśród zawartych zakładów się nie powtórzyła. Z jednej strony argument słuszny ale z drugiej strony o wiele więcej kombinacji nie jest obstawionych w Lotto Plus a ostatnio szóstka pada praktycznie co losowanie a ostatnio nawet dwie.
Powiem Ci, że ja na serio wierzyłem w Lotto i jak widać trochę nadal wierze ale czasem mnie te dziwne zbiegi okoliczności zastanawiają
a tak w ogóle to fajne te forum jest bo można pogadać o takich rzeczach
MCSI
ciekawe spostrzeżenia co do lotka...no to może lepiej zagrac z plusem,
może to da się wygrać
ciekawe spostrzeżenia co do lotka...no to może lepiej zagrac z plusem,
może to da się wygrać
greg
wlasnie patrze co by tu jutro zatypic...wlasciwie to dziś
ale jakie cudne losownie...
wlasnie patrze co by tu jutro zatypic...wlasciwie to dziś
ale jakie cudne losownie...
Mimo, że nie lubię wszelkich teorii spiskowych to jednak nie do końca wierzę w uczciwość totalizatora i całkowitą losowość. Ale też gram, chyba z przyzwyczajenia choć mniej niż dawniej. Tak jak już kiedyś pisałem człowiek się po prostu łudzi i ma jakąś nadzieję, że wygra